גנץ: ישיבה עם נתניהו לא על הפרק • הליכוד: מקווים שתנקה את שמך

יו"ר כחול לבן התייחס להחלטה להעמיד לדין את ראש הממשלה בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים: אני קורא לך נתניהו - גלה אחריות ופרוש מתפקידך" • הליכוד: ''זכות החפות עומדת לכל אדם, גם לבני גנץ, ואנו מקווים שינקה את שמו בהקדם האפשרי מההאשמות החמורות נגדו"
חרדים 10
כ"ג אדר א' התשע"ט / 28.02.2019 21:30

יו”ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ, הגיב להחלטת היועמ”ש להעמיד לדין את ראש הממשלה נתניהו בכפוף לשימוע.

”הערב הוא ערב קשה למדינת ישראל ולאזרחיה. ערב בו היועץ המשפטי מחליט על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע כנגד ראש ממשלה מכהן, הוא ערב כואב לכל פטריוט ישראלי. כל מי שהמדינה יקרה לו ומוסדותיה חשובים לו, עצוב בערב הזה וגם בי אין שמחה כיריב פוליטי”, אמר גנץ.

”אני מכיר את נתניהו היטב. עבדנו שכם אל שכם, ראיתי אותו ברגעים גדולים וקשים, ואני יודע עד כמה הוא אוהב את מדינת ישראל. אבל נתניהו שאני הכרתי לא היה גורר את המדינה ואת העם למצב שבו יש ראש ממשלה בחצי משרה”.

לדברי גנץ, מדינת ישראל ראויה ליותר מזה.

”בנימין נתניהו, גם אתה מבין כמה מוסדות המדינה חשובים. אני קורא לך לחדול מההתקפות על ההתקפות האישיות על נושאי התפקיד שמינית בעצמך, ועל מערכת המשפט. הייתי מצפה שבערב זה, תנאם נאום ממלכתי כראוי לראש ממשלה ותימנע מקמפיין פוליטי שחוצה קוים אדומים”.

יו”ר מפלגת כחול לבן קרא לנתניהו להתפטר: ”הייתי מצפה ממך לנהל את מאבקך כאדם פרטי. אני מאחל לך הצלחה בכך. מר נתניהו, אל תשכח – המדינה הזאת היא של כולנו, ואין כאן שאלה של ימין ושמאל, כי ישראל היא לפני הכל. היום בחרת לצערי לצעוד בדרך שאיננה הולמת ראש ממשלה בישראל. במקום לבחור בטובת העם, אתה בוחר בטובתך האישית.

“המדינה הזאת יקרה לנו ואני משוכנע שהיא יקרה גם לך. בכוחך להפסיק את מחול השדים. אזרחי ואזרחיות ישראל, הערב עם פרסום ההמלצות והנסיבות, ישיבה עם בנימין נתניהו איננה עומדת על הפרק. אני קורא לך נתניהו – גלה אחריות ופרוש מתפקידך”, הוסיף גנץ. ”אם וכאשר תוכח חפותך תוכל לחזור לזירה הציבורית בראש מורם”.

במפלגת הליכוד הגיבו לביקורת של בני גנץ, ”זכות החפות עומדת לכל אדם, גם לבני גנץ, ואנו מקווים שהוא ינקה את שמו בהקדם האפשרי מההאשמות החמורות נגדו”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות