2.5 מיליון שקלים: אשת האדמו”ר שהחליקה תובעת את עיריית י-ם

האישה, אם לשבעה ילדים, החליקה ברחוב מלכי ישראל בעיר על עיגולי מתכת שהותקנו על המדרכה - "ונחבלה בכל חלקי גופה" • נקבעה לה נכות לצמיתות בשיעור כ-25%
יוני גרין
כ"ג אדר א' התשע"ט / 27.02.2019 22:52

אשת אדמו”ר בירושלים תובעת את העירייה על סך 2.5 מיליון שקלים, בגין נכות צמיתית שנגרמה לה, לאחר שנתקלה במכשול עירוני ברחוב.

היה זה בשנת 2015 בעת שהתובעת הילכה ברחוב מלכי ישראל בעיר והחליקה על עיגולי מתכת שהותקנו על המדרכה במטרה להנגיש את המדרכה לכבדי ראיה.

בכתב התביעה שהגיש השבוע עו”ד תומר לינר מומחה בתביעות נזיקין מתואר: “עיגולי המתכת היו מחליקים מאד, בעיקר כשהם רטובים. יצוין כי בעת קרות התאונה ירדו ממטרים באזור ירושלים, דבר שהגדיל את הסיכון שהתממש.

“כתוצאה מכך מעדה התובעת, נפלה אפיים ארצה ונחבלה בכל חלקי גופה”.

התובעת פונתה לבית החולים ‘שערי צדק’, שם עברה שני ניתוחים ואף אושפזה בשל זיהום במחלקה לטיפול נמרץ – ובמשך שנה נאלצה לשבות מרוב המלאכות בשל התאונה.

על פי חוות דעת מומחה בטיחות שהוגשה לבית המשפט, “קיים קשר ישיר בין התרחשות התאונה לבין המפגע הבטיחותי אותו יצרה הנתבעת 1 (-העירייה)”.

במשך חודשים ארוכים הייתה התובעת נכה 100% על פי קביעת הביטוח הלאומי ונקבעה לה אחר כך נכות לצמיתות בשיעור כ-25%.

עו”ד תומר לינר, מומחה לתביעות נזיקין: “המדובר באישה צעירה, אם לשבעה ילדים, אשר נגרם לה נזק ממשי בעקבות רשלנות של העירייה כפי קביעת מומחה בטיחות ומומחה רפואי. אנו מאמינים כי בית המשפט יעשה צדק ויקבע שיפוי הולם על הנזק הרב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות