שוטר הציל אפרוחי אווזים בנתיבי איילון והאמא הגיעה במפתיע • צפו

אווזים ואפרוחים התהלכו היום על נתיבי איילון • שוטר שהוזעק עצר את התנועה, לכד שני אפרוחים ופינה אותם לנחל בפארק הירקון • ואז - משום מקום - הגיח אווז מהשמיים וחבר אליהם בצורה מרגשת
חיים טוויל
כ"א אדר א' התשע"ט / 26.02.2019 17:14

בשעות הבוקר (שלישי) התקבל דיווח במרכז השליטה של אגף התנועה ממודיע, שאמר כי הוא מזהה מספר אווזים ואפרוחים המתהלכים על נתיבי איילון לכיוון דרום.

מיד הוזנקה ניידת של אגף התנועה, שהגיעה בתוך זמן קצר למקום, כאשר במקביל בוצעה שיחת ועידה בין השוטר בשטח לבין המודיע, שסיפר כי האווזים הבוגרים חגים באוויר ומחפשים את גוזליהם.

עם הגעתו, החל השוטר בפעולות ראשוניות לעצירת התנועה הסואנת בנתיבי איילון באזור מחלף ההלכה.

בסיוע אזרחים החל השוטר לאתר את האווזים והאפרוחים שהתהלכו על הכביש, ותוך זמן קצר שני האפרוחים אותרו כאשר שני אווזים נוספים המשיכו לחוג מעל הנתיבים. בשלב זה האפרוחים הוכנסו לניידת במטרה להעבירם למקום מבטחים.

בניידת. צילום: דוברות המשטרה

“ההתרגשות והפרגון של הנהגים שהיו במקום, פשוט מילאו אותי בתחושה כל כך טובה של סיפוק שגרמה לי להבין שביצעתי את המוטל עליי בסיוע של אזרחים שעשו מעשה טוב”, אמר השוטר שטיפל באירוע.

עם הכנסתם לניידת המשטרה נלקחו האפרוחים לנחל בפארק הירקון, שם הורדו האפרוחים כשהם בריאים ושלמים לעבר הנחל, כשלפתע – משום מקום – הגיח אווז מהשמיים וחבר אליהם בצורה מרגשת.

בדיווחו של השוטר במערכת הקשר המשטרתית סיכם: “האווזים הורדו, האימא ראתה אותם מרחוק התקרבה אליהם, המשפחה התאחדה”.

צפו בסרטון המציג את האיחוד של האווזה עם האפרוחים, הקלטות הקשר המשטרתי, ושיחה עם המודיע:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות