בנקאות דיגיטאלית: כמה סניפים סגרו הבנקים בשנתיים האחרונות?

איזה בנק סגר הכי הרבה סניפים במסגרת המעבר לבנקאות הדיגיטלית? כמה סגר הפועלים? ואיזה בנק דווקא הלך נגד הזרם ופתח 15 סניפים חדשים?
חרדים 10
כ' אדר א' התשע"ט / 25.02.2019 20:40

התייעלות הבנקים והמעבר לבנקאות דיגיטאלית: בתכנית צבע הכסף בכאן רשת ב’ פורסמה היום (שני) הרשימה המלאה של סניפי הבנקים שנסגרו בשנתיים האחרונות.

• בנק לאומי סגר 55 סניפים בשנתיים האחרונות וכיום הוא מפעיל 208 סניפים. עם זאת עולה, כי כמה מהם פועלים רק יום אחד או יומיים בשבוע.

• בנק הפועלים סגר 14 סניפים בשנתיים האחרונות ונשארו לו 225 סניפים פעילים.

• הבנק הבינלאומי סגר תשעה סניפים בשנתיים האחרונות והוא מפעיל כעת 155 סניפים פעילים.

• בנק דיסקונט סגר 12 סניפים ונשארו לו 176.

• בנק המזרחי לא סגר כלל סניפים.

• גם בנקים אחרים סגרו כמה סניפים בודדים: בנק איגוד סגר 4 סניפים, בנק מסד 3, בנק ירושלים 7 ואוצר החייל 2.

מבנק לאומי נמסר בתגובה ל’צבע הכסף’: “הבנק מפעיל נכון להיום 208 סניפים”.

מבנק דיסקונט נמסר: “לקבוצת דיסקונט (דיסקונט+ מרכנתיל דיסקונט) יש 176 סניפים הפזורים ברחבי הארץ. לאורך חמשת השנים האחרונות, צמצמנו את מצבת הסניפים בכ-15%. בתקופה זו נסגרו 31 סניפים ונפתחו 2 סניפים חדשים (צמצמנו את מצבת הסניפים, נטו ב-29 סניפים)”.

מבנק הפועלים נמסר: ״אנו גאים לשמור על מספר הסניפים הגדול ביותר מבין כל הבנקים בישראל, 225 במספר, ובמעל 40 סניפים יותר מכל בנק אחר. בנק הפועלים הוא הבנק היחיד המעניק מענה טלפוני תוך שניות ללקוחות מעל גיל 75 וללקוחות עם מוגבלויות. לצד זאת, אנו ממשיכים להוביל את המהפכה הדיגיטלית עם ממוצע שביעות רצון לקוחות מהשירותים הדיגיטליים באינטרנט והאפליקציה הגבוה ביותר על פי סקר הלקוחות של הפיקוח על הבנקים״.

מבנק מזרחי טפחות נמסר: “מזרחי טפחות צועד נגד המגמה בכל מה שקשור לנושא הסניפים. בחמש השנים האחרונות לא סגרנו אלא פתחנו 15 סניפים חדשים. וכיום יש לקבוצת מזרחי טפחות 191 סניפים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות