כעת יסתום? הפרשן עמית סגל תובע בכיר ‘הארץ’ שכינה אותו ‘א. היטלר’

הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיש תביעה נגד הסופר והמשורר יצחק לאור שכינה אותו בפוסט שפרסם בפייסבוק בכינוי "א. היטלר" • בימים האחרונים נתון סגל תחת מתקפה חריפה מצד שורה של כותבי מאמרים בעיתון 'הארץ'
אבי כץ
כ' אדר א' התשע"ט / 25.02.2019 14:10

הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיש הבוקר (שני) לבית משפט השלום בהרצליה תביעת לשון הרע על סך 140,059 ש״ח נגד בכיר ‘הארץ’ עד לאחרונה, יצחק לאור,  סופר ומשורר המזוהה עם חוגי השמאל הקיצוני, שכינה אותו בפייסבוק: ״א. היטלר״.

סגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “הגשתי הבוקר לבית המשפט השלום בהרצליה תביעת לשון הרע על סך 140,059 ש״ח נגד בכיר ‘הארץ’ עד לאחרונה, יצחק לאור, שכינה אותי שלשום בפייסבוק ‘א. היטלר'”.

הוא הוסיף: “הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשיגרה. כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים. מי שישווה – ישלם, והרבה”.

את התביעה כתב וינהל עו״ד ד״ר ישגב נקדימון.

בימים האחרונים נתון סגל תחת מתקפה חריפה מצד שורה של כותבי מאמרים בעיתון ‘הארץ’, בעקבות הצגת עמדותיו.

בשורת המאמרים הללו הותקף סגל, תוך שהכותבים מאזכרים את עובדת חברותו של אביו של סגל, העורך הראשי של ‘מקור ראשון’ חגי סגל, במחתרת היהודית שפעלה בראשית שנות השמונים, כשעמית היה ילד בן שנתיים.

קובי אריאלי כתב: “האופן שבו עמית סגל  מצליח להוציא אותם מדעתם ממלא נחת ומכמיר לב. מי שלא יוצא נגד ההתקפות כלפיו – שיתבייש. תמשיך להצליח, עמית כוכב”.

העיתונאי והמגיש אסף ליברמן צייץ: “בנוגע להתקפות הנמוכות על עמית סגל ב’הארץ’. הן נובעות מהחלטה מערכתית או שאין עורך לעיתון?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות