ראש הממשלה מסר הודעה לציבור: “לא נסבול ירי טילים”

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הודעה לציבור • "מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מערכה להשבת השקט והביטחון לאזרחינו" • "לא נסבול ירי טילים על ערינו ועל יישובינו"
שלמה בן חיים
י"א תמוז התשע"ד / 08.07.2014 21:22

מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מערכה להשבת השקט והביטחון לאזרחינו. לא נסבול ירי טילים על ערינו ועל יישובינו, לכן הוריתי על הרחבה משמעותית של פעולת צה”ל נגד מחבלי החמאס ונגד המחבלים של שאר ארגוני הטרור ברצועת עזה.

עשיתי זאת רק לאחר שכל הניסיונות שנעשו להשבת השקט לא נענו, והחמאס בחר בהסלמה. איננו ששים אלי קרב, אבל ביטחון אזרחינו וילדנו קודם לכל. נעשה את כל הנדרש כדי שהשקט ששורר פה בשנים האחרונות יימשך.

צה”ל מכוון את פעולתו נגד המחבלים של החמאס, ולא נגד אזרחים חפים מפשע. ואילו החמאס מסתתר בכוונת תחילה מאחורי אזרחים פלסטינים, וכך הוא זה שנושא באחריות כשהם נפגעים בשוגג. אזרחי ישראל, אני מבקש מכם להישמע להוראות פיקוד העורף, הן מצילות חיים. אני קורא לכם לגלות אורך רוח, כי המבצע הזה יכול לקחת זמן.

מבחינת ארגוני הטרור כל חלקי מדינת ישראל הם חזית אחת, וכל אזרחי מדינת ישראל הם מטרה אחת. על כן עלינו לעמוד יחד כאיש אחד – מלוכדים, מאוחדים ובטוחים בצדקתנו.

אנחנו פועלים בנחישות ובתקיפות כדי להשיב את השקט על כנו, וכך נמשיך לפעול עד שהשקט יחזור, כדי שאזרחינו וילדינו יוכלו לחיות בביטחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות