ברק איים על מנדלבליט: “חרפה” • הליכוד הגיש תלונה: סוחט באיומים

ראש הממשלה לשעבר תקף את היועץ המשפטי לממשלה בטענה כי הוא עשוי לסגור את תיק 2000 בניגוד להמלצות הפרקליטות: "כבר מרח את תיק המעונות. חרפה וביזיון" • הליכוד הגיש תלונה בגין חשד לשיבוש מהלכי משפט
אריה ריבקינד
י"ט אדר א' התשע"ט / 24.02.2019 00:35

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, תקף היום (מוצ”ש) את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בחשבון הטוויטר שלו בחריפות, תוך טענות כי הוא מטייח את החקירות הפליליות בהם חשודה משפחת נתניהו.

“אם מנדלבליט ינסה לסגור את תיק 2000 בניגוד להמלצת כל אנשי הפרקליטות וכל חוקרי המשטרה (חוץ מנזרי ואייסמן)”, צייץ ברק, “תהיה לפנינו ראייה חזקה להעדר קיצוני של נקיון דעת”.

ברק הוסיף:  “אם בג”צ לא יתערב, תידרש ועדת חקירה ממלכתית”.

הוא כינה את מנדלבליט “אדם לא ראוי” – וטען כי “הוא כבר מרח כך את תיק המעונות, חרפה וביזיון. מנדלבליט – נא להתעשת”.

ברק צירף צילום דיווח של ‘חדשות 13′ מאמש, לפיו מנדלבליט נוטה שלא להגיש כתב אישום כנגד נתניהו בתיק 2000.

בתגובה, תנועת הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד ברק, בגין חשד לשיבוש מהלכי משפט.

“מר ברק הפועל כאמור בכוונת מכוון לשם השגת מטרות פוליטיות, חצה מזמן את כל הקווים האדומים, משבש הליכי משפט ולא בפעם הראשונה, ושומה על רשויות האכיפה לפתוח כנגדו מידית בחקירה פלילית כאמור ברישא למכתבי זה”, ציין יועמ”ש הליכוד.

“זהו ניסיון שקוף של סחיטה באיומים”, אומרים עוד בליכוד.

בתגובה לתלונה שהוגשה במשטרה תקף ברק את אנשי הליכוד וכתב: “הליכוד לא מזיז לי שערה אחת על הזקן. אנשים קטנים, קפוצי ישבן, שמפחדים מיום הדין הקרב”.

“אם יידרש אגיש עם שובי ארצה תלונה נגד נתניהו שאיים על היועמ”ש וקודם על המפכ”ל והחוקרים. שקד שאיימה על העליון. וכלבלביו שאיימו עלינו ב’מליונים שלא ישלימו עם כתב אישום’. מושחתים הביתה”, הוסיף ברק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות