האם בל”ד ארגון טרור? עמית סגל ונחום ברנע התעמתו באולפן • צפו

חרדים 10
|
י"ט אדר א' התשע"ט / 23.02.2019 22:21
צפו בעימות: העיתונאי נחום ברנע הזדעק באולפן ‘פגוש את העיתונות’ כאשר עמית סגל טען שמפלגת בל”ד היא ארגון טרור • בל”ד: “מציעים לעמית סגל לעשות שיעורי בית. אנו מקבלים את הלגיטימציה שלנו מהציבור שלנו ולא מעיתונאי חצר של הימין הקיצוני”

העיתונאי נחום ברנע מ’ידיעות אחרונות’, הזדעק באולפן ‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 12, כאשר הפרשן הפוליטי עמית סגל, הכותב אף הוא טור ב’מוסף השבת’ של ‘ידיעות’, טען כי מפלגת בל”ד היא ארגון טרור.

מפלגת פרסמה לאחר התכנית תגובה בה נאמר: “בל”ד מגנה בתוקף את דבריו של העיתונאי עמית סגל במהדורת החדשות בערוץ 12, שבה הוא משווה בין בל”ד לבין הכהניסטים, וקורא לבל”ד ארגון טרור”.

במפלגה הערבית הוסיפו: “אנו מציעים לעמית סגל לעשות שיעורי בית ולקרוא את המצע ואת הצעות החוק של מפלגת בל”ד, לפני שהוא פותח את פיו. בל”ד היא המפלגה הדמוקרטית ביותר, המוסרית ביותר והיחידה שמציעה שוויון מלא לכל האזרחים במסגרת מדינת כל אזרחיה”.

לדברי המפלגה, “דבריו של סגל נחשבים להסתה ברורה, שמטרתה לפגוע בלגיטימציה של הציבור הערבי ונציגיו הפוליטיים. אנו מקבלים את הלגיטימציה שלנו מהציבור שלנו ולא מעיתונאי חצר של הימין הקיצוני”.