דרמה: הגר”מ מאזוז דרש רק ‘בלוק טכני’ ואלי נשאר בחוץ

אריה ריבקינד
|
י"ז אדר א' התשע"ט / 21.02.2019 23:17
מנהיגה הרוחני של ‘יחד’ התעקש כי בהסכם עם איחוד מפלגות הימין ייכתב ‘בלוק טכני’, בגלל שברשימה מתמודדות נשים, אך רפי פרץ וסמוטריץ’ סירבו בצורה נחרצת • אחרי ערב מביך ומשפיל: ישי נותר מחוץ לאיחוד מפלגות הימין – וירוץ ברשימה עצמאית • צפו ברגעי הלחץ

בתום דרמה מביכה: מפלגות הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית, הגישו הלילה (ליל שישי) לוועדת הבחירות המרכזית את הרשימה המאוחדת  של מפלגות הימין – ואלי נשאר בחוץ.

יו”ר מפלגת יחד לא שובץ ברשימה, על אף שהסכים להתמקם במקום ה-9 הלא ריאלי, ולמרות ניסיונות שכנוע ופישור שנמשכו עד הרגע האחרון ממש.

רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ’, ראשי המפלגה המאוחדת, הסכימו לשבץ את ישי ברשימה, בתנאי מנהיגה הרוחני  של ‘יחד’, הגר”מ מאזוז, יפרסם מכתב תמיכה ברור ברשימה המאוחדת.

אלא שראש ישיבת ‘כיסא רחמים’ סירב לבקשה, בין היתר בשל נשים הממוקמות ברשימה.

הגר”מ מאזוז גם דרש שהחיבור  ייקרא ‘בלוק טכני’, אך פרץ וסמוטריץ’ סירבו בצורה נחרצת.

כתב חרדים 10 מציין, כי למרות לחצים וצעקות במסדרונות הכנסת, הצדדים לא הצליחו להתפשר, ובתום ערב מביך ומשפיל אלי ישי הגיש את רשימת ‘יחד’ – וירוץ בצורה עצמאית.

 רשימת איחוד מפלגות הימין הסופית:

יו”ר הרשימה – הרב רפי פרץ, ח”כ בצלאל סמוטריץ, ח”כ מוטי יוגב, מנכ”ל האיחוד הלאומי אופיר סופר, ח”כ לשעבר מיכאל בן ארי, עידית סילמן, ח”כ לשעבר אורית סטרוק, עו”ד איתמר בן גביר.

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, שוריין במקום 28 בליכוד.

 רשימת יחד:

1 אלי ישי. 2 ששון טרבלסי. 3 יונתן יוסף. 4. אבנר עורקבי. 5. יחזקאל רוזנבלום. 6. ניר אריאל.