נתניהו על לפיד-גנץ: תחשבו על זה, כתב ‘במחנה’ ראש ממשלה • צפו

נתניהו האשים: "הם מסתמכים על גוש חוסם של מפלגות ערביות שפועלות לחסל את מדינת ישראל" • "כבר פעמיים היינו בסרט הזה, עם גנרלים מהשמאל שמתחפשים לימין. אני אומר לכם - אל תתפתו" • גנץ מתרברב: "שבועות אחדים לאחר הבחירות אהיה ראש הממשלה ה-13 של ישראל"
חרדים 10
ט"ז אדר א' התשע"ט / 21.02.2019 21:31

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (חמישי) בחריפות להקמת מפלגת ‘חוסן לישראל’ בראשות בני גנץ, יאיר לפיד, משה יעלון וגבי אשכנזי.

בהצהרה מיוחדת לתקשורת בכפר המכבייה – אמר נתניהו: “הערב הבחירה ברורה. ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד וגנץ עם גוש חוסם של המפלגות הערביות, או ממשלת ימין חזקה בראשותי”.

נתניהו הזכיר: . ב-92 קיבלנו את רבין ואת אסון אוסלו. ב-99 קיבלנו את ברק והאינתיפאדה, עם אוטובוסים מתפוצצים ומעל 1,000 הרוגים. כשאני ראש ממשמה אתם לא מפחדים לעלות לאוטובוסים ולהיכנס למסעדות. המדינה פורחת”.

נתניהו תקף את לפיד: “היום, אותו בני גנץ, מוכן לתת את ראשות ממשלה ליאיר לפיד שניסיונו הביטחוני מסתפק בזה שהיה כתב ‘במחנה’. תחשבו על זה רגע. יאיר לפיד ראש ממשלה. עכשיו בניגוד, לשמאל של לפיד וגנץ, אנחנו מובילים את ישראל בעוצמה ובאחריות ובהצלחה”.

נתניהו הוסיף: “לפיד וגנץ תמכו בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן שמאפשר לה להשיג ארסנל של פצצות גרעין. הלכתי לקונגרס, פעלתי בעולם, מול כל המעצמות. מה שהם אמרו שבלתי אפשרי – פתאום נעשה אפשרי. לפיד וגנץ בעד עוד התנתקות, ונגד חוק הלאום.

“הם מסתמכים על גוש חוסם של מפלגות ערביות, שלא רק שאינן מכירות במדינת ישראל, הן פועלות לחסלה. גוש חוסם ימני ציוני זה אוסר, אבל גוש חוסם של מפלגות ערביות שפועלות לחסל את ישראל זה לגיטימי? זה אבסורד”.

נתניהו הזהיר: “ממשלה כזאת תהרוס את כלכלת ישראל ותקים מדינה פלסטינית בפאתי תל אביב, ליד עפולה, ליד באר שבע. מדינה פלסטינית תסכן את קיומנו. זה מה שהם מתכננים לעשות. כל השמאל, ששבוי בקונספציה האסונית הזאת, מתגייס לעזור להם כדי להביא את ‘הפתרון’.

נתניהו הפנה אצבע מאשימה גם לעבר התקשורת: “מעכשיו ועד הבחירות מכונת התעמולה של התקשורת תפעל כדי לשכנע אותם שהשמאל הוא לא שמאל. הם יהללו וישבחו את מפלגת השמאל של גנץ ויכפישו אותנו בלי הרף. יש להם מטרה אחת: להעביר קולות מימין לשמאל או להשאיר אתכם בבית שאולי לא תצביעו בכלל.

“אני אומר לכם – אל תתפתו. מי שמצביע ללפיד וגנץ מצביע לשמאל. מי שנשאר בבית מצביע לשמאל. מי שמצביע למפלגת ימין שלא עוברת אחוז חסימה מצביע שמאל. רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל ויבטיח את המשך השגשוג הפריחה והביטחון”.

י ו”ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ, נאם הערב בגני התערוכה לצדו של יאיר לפיד.

“את תמונת האחדות שאתם רואים עכשיו לא ראינו עשרות שנים”, אמר גנץ, “רוח רעה הסתובבה ברחובות, אנחנו כאן לומר עד כאן. מספיק ודי”.

הוא הוסיף: “בשבועות האחדים לאחר הבחירות אהיה ראש הממשלה ה-13 של ישראל. ממשלתי שהיא ממשלתנו לא תתנשא מעל העם, אלא תהיה ממשלתו. ממשלתנו לא תהיה ממשלה של קיצוניים ומסיתים. נדאג שהקשישה שמגיעה לחדר המיון תראה רופא במיידי, ושחייל ידע שיהיה לו ביום ראשון מקום לשבת ברכבת”.

ח”כ לפיד אמר בנאומו: “אני מאמין שבני גנץ ינהיג את מדינת ישראל ויהיה ראש ממשלה מצוין. אני מאמין בו. הם אומרים שצריך להחליף את נתניהו בקלפי? בואו ננצח אותו בקלפי. יש פה הזדמנות היסטורית”.

“נתניהו מכניס את אנשי כהנא לכנסת ורוצה להפקיד בידי סמוטריץ’ את חינוך ילדינו. אנחנו מציעים ערכים וצוות מנצח”, הוסיף לפיד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות