המועמד שהוצב במקום ה-11 בש”ס הפתיע: “להסיר את שמי מהרשימה”

מועמדותו של דוד סעדה, שהוצב במקום ה-11 נתקלה בקשיים טכניים • "התברר שבשביל להיכנס לכנסת אני אהיה מוכרח לוותר על האזרחות הצרפתית שלי, דבר שעדיין לא ניתן לבצע בעת הזו"
אריה ריבקינד
ט"ז אדר א' התשע"ט / 21.02.2019 19:51

מפלגת ש”ס הציגה היום (חמישי) את רשימתה לכנסת ה-21, אולם ברגע האחרון התברר: מועמדותו של דוד סעדה, שהוצב במקום ה-11 נתקלה בקשיים טכניים – ולכן הוא יוחלף.

בהודעה שפרסם כתב סעדה: “אני מודה מאוד לרב אריה דרעי על האימון שנתן בי בהצבתי במקום ריאלי ברשימת שס לכנסת – שבזה כל הציבור הצרפתי מבין עד כמה רצונו ורצינותו לעמוד לעזרת העליה והעולים מצרפת.

“אבל אחר שהתברר שבשביל להיכנס לכנסת אני אהיה מוכרח לוותר על האזרחות הצרפתית שלי, דבר שעדיין לא ניתן לבצע בעת הזו, ביקשתי ממועצת החכמים להסיר את שמי מהרשימה”.

סעדה הוסיף: “אני וכל חברי נעבוד למען תנועת שס בכל העוצמה והכח למען כל כלל המגזר הצרפתי בארץ”.

כך תיראה הרשימה על פי הסדר הבא: אריה דרעי, איציק כהן, משולם נהרי, יעקב מרגי, יואב בן צור, מלכיאלי, ינון אזולאי, משה אבוטבול, אוריאל בוסו, שלמה דהאן, משה ארבל.

דרעי אמר: “ש״ס מסיימת קדנציה עמוסת הישגים גדולים בכל התחומים ומציגה רשימה מצויינת בפני הבוחרים. חברים ותיקים וצעירים, בני תורה ותושבי הפריפריה. זו נבחרת מצויינת שזכתה לברכת מועצת החכמים של ש״ס והיא תמשיך ותפעל למען כלל עם ישראל בכל תחומי החיים, לחיזוק המסורת, שמירת השבת והנשמה היהודית״

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות