“הטרידו והציקו”: פשטו על אוהלי הקבצנים ברשב”י – וגירשו • צפו

המשטרה, יחד עם גורמי אכיפה אזרחיים, פינו 15 אוהלים שהוקמו בסמוך לציון ומספר דוכני רוכלות • הקבצנים שקבעו במקום את משכנם - הטרידו את המבקרים והמתפללים • שלושה שהתנגדו נעצרו והורקו ל-15 יום
חיים טוויל
ט"ז אדר א' התשע"ט / 21.02.2019 16:33

פעילות להרחקה של רוכלים וקבצנים שקבעו את משכנם בסמוך לקבר רבי שמעון בר יוחאי:  המשטרה קיימה אכיפה משולבת ליד ציון הרשב”י, לאחר שהתקבלה תמונת מצב כי בקרבת הקבר שוהים באופן קבוע רוכלים, קבצנים ואחרים שקבעו במקום את משכנם – ומטרידים את המבקרים והמתפללים, ולא אחת מתקוטטים בינם לבין עצמם וגורמים למטרדי רעש ולכלוך.

הפעילות התקיימה בהובלת המשטרה, בשילוב גורמי אכיפה אזרחיים נוספים: רשות טבע וגנים, כב”ה, קק”ל, הסיירת הירוקה, מנהל מקרקעי ישראל, ועד הישוב מירון ומנהל המקומות הקדושים.

כוחות המשטרה, יחד עם גורמי האכיפה פשטו אתמול (רביעי) בשעות הבוקר על מתחם קבר רבי שמעון בר יוחאי, ופינו 15 אוהלים שהוקמו בסמוך לציון ומספר דוכני רוכלות.

במהלך המבצע נעצרו שלושה חשודים שהתנגדו לפינוי, הפרו את הסדר הציבורי והסיגו גבול.

בסיום החקירה שוחררו בתנאים מגבילים, ביניהם הרחקה מקבר ר’ שמעון בר יוחאי ומהאזור למשך 15 ימים.

“משטרת ישראל רואה חשיבות רבה בשמירה על המקומות הקדושים, שמירה על הביטחון ואבטחה של תנאים נאותים לציבור המבקרים והמתפללים”, אומרים במשטרה.

במשטרה מבטיחים: “בשילוב גורמי האכיפה השונים נוסיף ונאכוף את החוק ונמצא את הדין כנגד פולשים לשטחים לא להם. נמנע הקמתם והפעלתם של מטרדים הכוללים אוהלים רוכלות והצקה לבאים למקום ופעמים גם מסכנים את המגיעים למקום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות