רצח בני הזוג כדורי ז”ל: סתירות התגלו בגרסאות של בני המשפחה

אחרי מעקב של המשטרה נעצרו בעל ואשה מבני המשפחה • החשוד המרכזי העיד במשטרה פעמיים מאז הרצח • כעת מנסים החוקרים לבדוק כיצד הוא מסביר את העובדה שמסר גרסה לא נכונה - ומדוע גיבו בני משפחה אחרים את גרסתו
חרדים 10
ט"ו אדר א' התשע"ט / 20.02.2019 00:13

הרצח של יהודה ותמר כדורי ז”ל בשכונת ארמון הנציב בירושלים: מעקב המשטרה אחר בני המשפחה, גילה סתירות בגרסאותיהם והוביל למעצר החשודים אמש. כך דיווחה הערב (שלישי) יערה שפירא ב’כאן 11′.

השניים, בעל ואשה, נותרו במעצר.

לפי הדיווח, החשוד המרכזי מבין השניים העיד במשטרה פעמיים מאז הרצח, אולם מעקב שנוהל אחריו העלה סתירות בחלקי גרסתו המהותיים לחקירה.

כעת מטיחים בו החוקרים את הסתירות, כדי לבחון כיצד הוא מסביר את העובדה שמסר גרסה לא נכונה, ומדוע גיבו בני משפחה אחרים את גרסתו.

סוגיית המניע לרצח עדיין נבחנת.

עדויות של שכנים – שפורסמו ב’כאן’ – מספרים על סכסוך במשפחה וצעקות תכופות שנשמעו מדירתם של בני הזוג.  אחד השכנים סיפר כי בבניין חשדו שהרקע לרצח הוא אותו סכסוך משפחתי.

גם העובדים והלקוחות במשרד רואי החשבון של יהודה כדורי תושאלו.

ב’כאן’ דווח עוד, כי מנקה הבניין, שנעצר בתחילה בחשד כי ביצע את הרצח ממניע לאומני ונותר במעצר כשלושה שבועות עד ששוחרר, טוען כי נעצר רק כתרגיל חקירה, כדי שלא לעורר חשד בקרב בני המשפחה.  לדבריו, ישקול בהמשך לדרוש פיצוי כספי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות