ישראל ביתנו: סופה לנדבר סולקה • ומי המועמדים החדשים של ליברמן?

במקום השני ברשימה לאחר היו"ר ליברמן שובץ ח"כ עודד פורר • ליברמן החליט כי לנדבר לא תשובץ ברשימה • הכריז: "אנחנו לא דופקים חשבון לסקרים, אנחנו עושים עבודה בשטח. נקבל מינימום 8-9 מנדטים"
אריה ריבקינד
ט"ו אדר א' התשע"ט / 19.02.2019 22:36

מרכז מפלגת ישראל ביתנו התכנס הערב (שלישי) באשקלון ואישר את רשימת המועמדים של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-21.

במפלגה מציינים כי הרשימה משלבת בין חברי כנסת מכהנים למועמדים חדשים, וכי מחצית מהמועמדים המופיעים בעשירייה הראשונה הם צעירים מתחת לגיל 40.

יו”ר המפלגה, ח”כ אביגדור ליברמן, הכריז: “אנחנו לא דופקים חשבון לסקרים, אנחנו עושים עבודה בשטח. נקבל מינימום 8-9 מנדטים ובעזרת עבודה קשה של הנוכחים באולם נוכל להגיע גם למספר דו ספרתי”.

הוא הוסיף: “תפקידנו הראשון בממשלת הימין הבאה הוא קודם כל למנוע כניעה לטרור, לספק הגנה אפקטיבית לתושבי הצפון ולהבטיח את המשך ההתעצמות של צה”ל”.

בעשירייה הראשונה ברשימת המפלגה הוצבו, היו”ר ח”כ אביגדור ליברמן, ח”כ עודד פורר, יבגני סובה – עיתונאי ואיש תקשורת בשפה הרוסית, אלי אבידר – איש עסקים ומנכ”ל לשעבר של הבורסה ליהלומים, ח”כ לשעבר יוליה מלינובסקי, ח”כ חמד עמאר, אלכס קושניר – לשעבר מנכ״ל משרד העלייה והקליטה, מרק אפראימוב – סגן ראש עיריית שדרות, לימור מגן תלם – היועצת המשפטית של עיריית מגדל העמק, וד”ר אלינה ברדץ’- יאלוב.

שרת העלייה והקליטה לשעבר סופה לנדבר לא תתמודד לכנסת הבאה, לאחר שליברמן החליט שלא לשבצה ברשימה לכנסת.

אתמול הודיע יו”ר סיעת ישראל ביתנו, רוברט אילטוב, שלא יתמודד במסגרת הרשימה לכנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות