בהשקעה של 1.8 מיליון ש”ח: עיריית צפת תקים ב’מאור חיים’ פארק ענק

הפארק, ראשון מסוגו באזור מאור חיים - השכונה החרדית הגדולה בצפת, ישתרע על שטח ענק של כ-2,000 מטרים • בפארק יוצבו מתקני משחק על משטח מרוכך ובטיחותי, יוקמו שבילי הליכה, שטחים ירוקים עם מדשאות וצמחייה, ופינות ישיבות יפוזרו לאורכו
אריה ריבקינד
י"ד אדר א' התשע"ט / 19.02.2019 17:00

ראש העיר צפת שוקי אוחנה קיים סיור עבודה בשכונת מאור חיים, יחד עם הצוותים המקצועיים בעירייה, לבחינת דרכים לפיתוח וטיפוח השכונה.

בעיריית צפת השלימו תכנון של פארק ראשון מסוגו באזור מאור חיים – השכונה החרדית הגדולה בצפת, שישתרע על שטח ענק של כ- 2,000 מטרים ובהשקעה של כ-1.8 מיליון שקלים.

הפארק הינו בהמשך ישיר לפארקים שנפתחו לאחרונה ברחבי העיר צפת – פארק עמק התכלת והגן הזאולוגי, ולעבודות לפיתוח והקמת פארקים חדשים בכל רחבי העיר צפת, לרווחת התושבים.

בפארק המתוכנן במאור חיים יוצבו מתקני משחק רבים לילדים על משטח מרוכך ובטיחותי, יוקמו שבילי הליכה, שטחים ירוקים עם מדשאות וצמחייה, פינות ישיבות יפוזרו לאורך הפארק, ותוקם מרפסת ישיבה הצופה על הגן כולו, שתאפשר להורים לשמור על קשר עיין עם הילדים.

הגן יהיה מקורה, מה שיאפשר בילוי גם בימי הקיץ החמים.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הנחה לקדם את הקמת הפארק, על מנת לתת מענה מידי למצוקת גני המשחקים באזור. העבודות להקמת הפארק יחלו כבר בחודשים הקרובים.

צפת

תכנית הקמת הפארק. צילום: עיריית צפת

בנוסף, בראשית השבוע ביצע אוחנה סיור במהלכו מופו מפגעים ברחבי השכונה, ועובדי השטח הונחו להעניק טיפול מידי בסוגיות כמו: גינון, ניקיון, מסלעה וכדומה.

בעיריית צפת מתכוונים, יחד עם הרבנים, להוביל קמפיין להגברת המודעות לשמירה על איכות הסביבה וניקיון השכונה. בשלב א’ יבוצע ניקיון יסודי וצוות הפיקוח בעירייה יחלק התראות למלכלכים בתקווה שלא יהיה צורך להגיע לשלב ב’ במסגרתו יחולקו דוחות לעוברים על חוק הניקיון.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: “לאחר שנים של הזנחה וחוסר פיתוח, עם כניסתי לתפקיד התחלנו לבצע יישור קו ומבצעי ניקיון בכל שכונות העיר, במקביל לקידום תוכניות ופרויקטים משמעותיים.

“אני שמח לבשר על הקמת פארק גדול בשכונת מאור חיים המביא בשורה למשפחות וילדי השכונה. בפארק יוצבו מתקני משחקים לצד שטחים ירוקים, מסלולי הליכה ופינות ישיבה לרווחת התושבים. זאת, במקביל לקידום תוכניות נוספות בשכונה זו ובכלל שכונות העיר צפת”.

צפת

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות