“לפיד פיטר בלי הסבר, זו שריטה שתישאר כל החיים. לא אצביע לו”

הח"כ זעם על שיבוצו במקום ה-17 הלא ריאלי ברשימת יש עתיד לכנסת: "אם אין במקום ברשימה אין בעיה. שיבוא לפיד ויגיד לי את זה בשיחה בארבע בעיניים. התשובה שנתן לי הייתה תשובה ריקה"
אריה ריבקינד
י"ד אדר א' התשע"ט / 19.02.2019 12:46

ח”כ חיים ילין, הח”כ שנטש את יש עתיד, הביע הבוקר (שלישי) כעס גדול על  יאיר לפיד.

“מבחינתי אני פרילנסר עכשיו, אחד מ-120 ח”כים. הפרישו אותי מיש עתיד”, הכריז בריאיון שהעניק ל’קלמן ליברמן’ בכאן רשת ב. “לא אצביע בבחירות ליש עתיד. אין למי להצביע שם”.

הח”כ האשים: “לפיד פיטר אותי ולא סיפק שום הסבר הגיוני. אף אחד לא אמר לי למה. זה יישאר אצלי כשריטה קטנה לכל החיים”.

ילין הסביר: “אני לא נעלב בשמי, אבל אני מייצג משהו והוא נפגע קשות. אני מרגיש שבגדתי באזרחים בעוטף עזה. אני מקבל הודעות שאומרים לי: ‘נשארנו בלי הלוחם שלנו בכנסת'”.

ילין תיאר בריאיון את הסיטואציה שבה התבשר על מיקומו ברשימה: “הייתי בפעילות עם הח”כים מהסיעה. קראו לי לשיחה, והודיעו לי שאני במקום 17. אמרתי מיד לאותו שליח – תבהיר ליאיר שאני נפרד ממנו”.

לאחר מכן, הוא נפגש עם לפיד עצמו: “יאיר היה מאוד עצוב, אף פעם לא ראיתי אותו ככה בארבע השנים שאני עובד איתו. התשובה שנתן לי הייתה תשובה ריקה”.

הח”כ המשיך: “אם אין במקום ברשימה אין בעיה. שיבוא לפיד ויגיד לי את זה בשיחה בארבע בעיניים. ידעתי למה אני נכנס ואני מקבל את השיטה הזו. לפני הבחירות המוניציפליות באוקטובר אמרתי ללפיד – אם אתה רוצה אותי במפלגה, אלך איתך עד הסוף. הוא אמר לי כן, ובסוף שיבץ אותי במקום 17”.

ילין סיכם: “אני שחקן קבוצתי. המיקום לא מעניין אותי, כל עוד אוכל להשפיע מבפנים”.

לשאלה איך יצביע בבחירות השיב: “אבחר במפלגה שיהיה בה לפחות נציג אחד לחקלאות ולהתיישבות. יש עתיד? אין למי להצביע שם. הם לא מייצגים. אי אפשר לנהל סיעה, מפלגה או ממשלה בלי אנשים בשטח. היום כולם מתל אביב ואנחנו בוחרים את מדינת תל אביב בתוך כנסת ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות