קרובי משפחה של הזוג כדורי ז”ל הובאו להארכת מעצר

שלושה מקרובי משפחתם של יהודה ותמר כדורי ז"ל, בני הזוג שנרצחו בחודש שעבר בביתם שבשכונת ארמון הנציב בירושלים, הובאו לדיון בהארכת מעצרם • אביה של בת המשפחה שנחקרה האשים: "צריך קצת היגיון ושכל. אמרה לי שמענים אותם בחקירת משטרה ובחיפושים"

חיים טוויל
י"ד אדר א' התשע"ט / 19.02.2019 12:32

פרשת הרצח של תמי ויהודה כדורי ז”ל בשכונת ארמון הנציב בירושלים: בית משפט השלום בירושלים דן הבוקר (שלישי) בהארכת מעצרם של שלושה קרובי משפחה של בני הזוג, שנחקרו לראשונה אמש  ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים, בחשד למעורבות ברצח הכפול שאירע לפני כחודש.

אביה של אחת מבנות המשפחה שנחקרו דוחה בתוקף את החשדות ומותח ביקורת על התנהלות המשטרה:   “הם לא מנוסים בתכסיסים של בית המשפט, אז יכול להיות שהם לא מדברים נכון. אבל צריך להתעסק בלתפוס את הרוצח”.

האב הוסיף:  “היא לא קשורה בכלל, צריך להפעיל קצת היגיון ושכל מעבר לנתונים הפשוטים. יכול להיות שהם תמימים לגמרי. אנחנו כועסים על כל ההתנהלות מסביב, זה מייסר את כל המשפחה”.

האב סיפר כי לבתו ולבני הזוג כדורי היו יחסים מצוינים. “היא אמרה לי שמענים אותם בחקירת משטרה ובחיפושים. היא הייתה המומה כששמעה על הרצח”.

לפי דיווח ב’כאן’, גם חבר של בני המשפחה נחקר באזהרה בחשד למעורבות ברצח, וארבעה מקרוביהם של בני הזוג כדורי הובאו מאז אתמול לחקירה באזהרה.

אתמול דווח ב’כאן’ התפתחות דרמטית בחקירת הרצח, במסגרתה נלקח בן משפחה של הנרצחים לחקירה באזהרה במשטרה בחשד לרצח. אשתו של החשוד נחקרה אף היא, בחשד לשיבוש מהלכי משפט.

החשדות נגד השניים התעוררו לאחר שנמצאו אי-התאמות בגרסאות שמסרו למשטרה, ולאחר שסירבו לבצע פעולות לבירור הגרסה.

כדורי

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למשטרה אין בשלב זה ראיה חותכת למעורבותם במעשה.

בני הזוג כדורי ז”ל, בני 68 ו-71, נמצאו ב-13 בינואר בביתם בשכונת ארמון הנציב כשעל גופם סימני אלימות קשים.  במשטרה מעריכים כי הרקע לרצח הכפול הינו פלילי.

על פרטי החקירה עדיין מוטל צו איסור פרסום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות