סקר: 40% לא יצביעו לבית היהודי אם לא יתאחד עם ‘עוצמה יהודית’

סקר שערכה חברת Direct polls בשעות הערב בקרב 800 משתתפים מאנשי הציונות הדתית: 79% מהציונות הדתית תומכים בחיבור בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי לעוצמה יהודית
אריה ריבקינד
י"ד אדר א' התשע"ט / 19.02.2019 11:04

 אחרי הפיצוץ במגעים בין עוצמה יהודית לבית היהודי-האיחוד הלאומי: סקר שנערך אמש (שני) על ידי חברת Direct polls של מומו פילבר בשעות הערב בקרב 800 משתתפים מאנשי הציונות הדתית, ופורסם הבוקר על ידי העיתונאי יאיר שרקי, מעלה נתונים מעניינים.

שרקי ציין כי במכון אומרים כי הסקר לא הוזמן על ידי אף גורם, אלא נערך לצרכי מחקר.

על פי נתוני הסקר, 79% מהציבור הציוני-דתי תומך בשילובה של מפלגת עוצמה יהודית ברשימה. 51% מהנשאלים השיבו כי הם תומכים במאמציו של ראש הממשלה להביא לחיבור שכזה, וכמעט 40% השיבו כי במצב בו הבית היהודי והאיחוד הלאומי ירוצו בבחירות לבדן – בלי איחוד עם עוצמה – יצביעו למפלגת ימין אחרת.

סקר, איחוד הימין

צילום: עמוד הטוויטר של יאיר שרקי

בעוצמה יהודית מגיבים על נתוני הסקר: “הסקר מלמד את מה שכולנו כבר יודעים משך שבועות, אולם בבית היהודי ובאיחוד הלאומי מעדיפים להתעלם ממנו: רובו המוחלט של הציבור חרד לקולות המחנה הלאומי, חרד מהקמת ממשלת שמאל שתביא עלינו את אוסלו 2, ותומך באופן מוחץ בחיבור בבלוק טכני.

“האמירות אותן אנו שומעים מקרב גורמים מסויימים בבית היהודי, לפיהן אנו איננו ממלכתיים ולפיהן אנו מאבדים קולות לבית היהודי, הן חסרות שחר ויסודן בשקר, ובודאי אינן נאמרות על דעת קהל הבוחרים של הבית היהודי והאיחוד הלאומי, החפץ באחדות למען שלמות הארץ ולמען השמירה על גוש הימין.

“הוכח מעל כל צל של ספק שציונות הדתית חפצה באיחוד, והגיע הזמן שבבית היהודי ובאיחוד הלאומי יפנימו זאת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות