הבית היהודי: סירבו למו”מ I עוצמה: ספינים כדי שהתיק לא יפול עליהם

אריה ריבקינד
|
י"ג אדר א' התשע"ט / 18.02.2019 16:05
הבית היהודי-האיחוד הלאומי טוענים: שיגרנו הבוקר פניה רשמית ל’עוצמה לישראל’ להתכנס לישיבת משא ומתן – והם סירבו • עוצמה: אין טעם לשבת בישיבה של השפלות וביזיונות הם בקשים להראות כאילו יש מו”מ אך למעשה רוצים שנציגי ‘עוצמה’ ישבו ביציע של הכנסת”

רשימת הבית היהודי-האיחוד לאומי טוענים, כי מפלגת ‘עוצמה לישראל’ סירבה להיענות לפנייה רשמית הבוקר (שני) להתכנס לישיבת משא ומתן, לקראת אפשרות של ריצה כבלוק טכני ברשימה משותפת.

גורמים ברשימת הבית היהודי-האיחוד הלאומי אמרו לערוץ 7, כי ברשימת ‘עוצמה יהודית’ מסרבים להיכנס למו”מ קונסטרוקטיבי, ומתעקשים להתנהל באמצעות אולטימטומים.

לדברי אותם גורמים, במצב הנוכחי לא ניתן יהיה להגיע לשום הסכמה עד למועד הגשת הרשימות לכנסת.

ב’עוצמה יהודית’ אמרו בתגובה למה שכינו “ספין נוסף מבית היוצר של אנשי הבית היהודי-האיחוד הלאומי”: “אכן אין טעם לשבת בישיבה של השפלות וביזיונות. כל השבועות האחרונים ניהלנו פגישות לתוך הלילה והסתבר כי אנשי סמוטריץ והרב פרץ הוליכו אותנו שולל ורק מבקשים להראות כאילו יש משא ומתן, אך למעשה מבקשים שנציגי ‘עוצמה’ ישבו ביציע של הכנסת”.

ב’עוצמה’ הוסיפו: “יש הסכם חתום בינינו לבין סמוטריץ, אם נצטרך הוא יככב בראש קמפיין הבחירות שלנו ונזכיר לכולם מי חתם ומי פיצץ. למרות שלפי הסקר של אתמול יחסי הכוחות בין המפלגות שווים, אנחנו הסתפקנו במקומות צנועים – אך למעשה גם ח”כ סמוטריץ וגם הרב רפי פרץ אמרו ‘לא’ לבלוק טכני שעשוי להציל את ארץ ישראל.

“על אנשי האיחוד והבית לדעת שלמחרת הבחירות שום ספין לא יעזור ומי שיהיה אשם בעליית ממשלת שמאל לא יוכל לנסות להפיל את התיק על מי שהתפשר וביקש כמעט בכל מחיר להצטרף לאחדות”.