מפץ בימין? בעוצמה יהודית הציעו לעו”ד יורם שפטל לעמוד בראשם

אנשי עוצמה יהודית הציעו לעורך הדין ואיש הימין יורם שפטל לעמוד בראש מפגתם ובכך לנגוס במפלגות 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי' • על פי הדיווח שפטל הדואג לגורל גוש הימין שוקל את ההצעה ברצינות
אליעזר היון
י"ב אדר א' התשע"ט / 17.02.2019 20:39

התפתחות משמעותית בגוש הימין: אנשי עוצמה יהודית פנו אמש לעורך הדין יורם שפטל, והציעו לו לעמוד בראשות הרשימה, כאשר האחרון לא שלל את האופציה.

הפנייה לשפטל נעשתה לאחר שהתברר כי אנשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי לא מעוניינים בריצה משותפת עם עוצמה יהודית, חרף העובדה שגם לאחר האיחוד ביניהם המפלגה המאוחדת נמצאת על גבול אחוז החסימה.

שפטל הוא אחד מעורכי הדין המובילים והיוקרתיים במדינת ישראל. הוא ידוע כבעל דעות ימניות ומוכר בשל השתלחותו המתמדת באויב, ומוכר כמוביל דעה מרכזי בימין.

בשיחה שקיימו ראשי עוצמה עם שפטל, מסתבר כי מה שעשוי להניע את שפטל לתת תשובה חיובית למהלך היא העובדה כי שלטון הימין בסכנה, וכי אנשי עוצמה יהודית  חשים כי אנשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי מתייחסים אליהם בפטרונות.

שפטל השיב לאנשי עוצמה כי ישקול את ההצעה, וכי גורלם של עם ישראל ומדינת ישראל חשובים לו. שפטל מסרב להשיב הערב לטלפונים של כתבים.

הערב התפרסמו סקרים לפיהם הבית היהודי והאיחוד הלאומי יחד נמצאות על גבול אחוז החסימה, ואילו עוצמה יהודית מחזיקה במספר של שלושה עד שלושה וחצי מנדטים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות