אישום חמור: בן 34 התעלל בצעירה מוגבלת שכלית בשכונת מקור ברוך

הנאשם, בן 34, נשוי ואב לילדים תושב ירושלים, הבחין בצעירה ברחוב והוביל אותה למבנה נטוש בשכונה הירושלמית, שם ביצע בה מעשים חמורים במיוחד, תוך ניצול מוגבלותה השכלית • הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים
חיים טוויל
י"ב אדר א' התשע"ט / 17.02.2019 18:38

כתב אישום חמור הוגש ביום שישי לבית המשפט המחוזי בירושלים, כנגד י’ כ’, בן 34, נשוי ואב לילדים, המואשם כי ניצל את תמימותה של צעירה בת 27, הלוקה בשכלה, וביצע בה מעשים חמורים במיוחד – לאחר שפיתה אותה להגיע למקום מסתור בשכונת מקור ברוך בירושלים.

על פי כתב האישום, ר’,  ילידת 1992, הנראית צעירה באופן משמעותי מכפי גילה, סובלת מלקות שכלית.

בתחילת חודש פברואר, בשעות הבוקר, ירדה מאוטובוס בירושלים, והלכה לכיוון המעון בו היא מתגוררת. לאחר זמן קצר התיישבה ר’ לנוח על המדרכה ברחוב, והנאשם, שעבר באותו זמן ברחוב, הבחין בה ובהתנהגותה הלא רגילה, והחליט לנצל את היותה לקויה בשכלה.

הנאשם ניגש לר’, וכדי לעורר אותה לשיחה, שאל אותה אם כואבת לה הבטן. כשר’ השיבה בשלילה, אמר לה הנאשם: “בואי, אני רוצה להראות לך משהו מעניין” – והוביל אותה במשך מספר דקות, עד שמצא מקום נסתר במבנה נטוש, בו יוכל לבצע את זממו.

תחילה הנאשם שאל לשמה ולמעשיה, תוך שהוא מציג את עצמו בכזב בשם “אבי”, ומיד לאחר מכן החל לבצע בה מעשים חמורים והתעלם מדבריה כי “אסור לו לגעת בה”.

הוא המשיך במעשיו וביצע בה את זממו.

לאחר שסיים להתעלל בה, ביקש ממנה הנאשם כי תיתן לו את מספר הטלפון שלה לטובת מפגשים נוספים, וביקש מר’ שלא לספר לאיש על מה שקרה.

בעקבות דיווח שהתקבל מגורמי הרווחה, פתחה המשטרה בחקירה והצליחה לאתר את הנאשם.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות