העבודה על אבי ניסנקורן: סכין בגב. בחש בפריימריז, ושנייה אחרי ברח

חברי כנסת במפלגת העבודה תוקפים את יו"ר ההסתדרות: "בחש בלי סוף בפריימריז של העבודה, ושנייה לאחר מכן בחר לברוח למפלגה אחרת" • השר אופיר אקוניס: חוסן לישראל תסיים בדיוק כמו מפלגת ד"ש
חרדים 10
י"ב אדר א' התשע"ט / 17.02.2019 11:18

חברי כנסת במפלגת העבודה מתחו היום (ראשון) ביקורת חריפה  על הצטרפות יו”ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, למפלגתו של בני גנץ.

לדברי חברי הכנסת – שצוטטו ב’כאן’, ניסנקורן בחש בלי סוף בפריימריז של העבודה שהסתיימו בשבוע שעבר, ושנייה לאחר מכן בחר לברוח למפלגה אחרת.

“זו תקיעת סכין בגב המפלגה”, הוסיפו.

חברי הכנסת הוסיפו, כי ניסנקורן אינו עובר לפוליטיקה עם גדודים של אנשים מאחוריו, “זה ממש לא המצב כיום. ראשי המרחבים בהסתדרות משתייכים לכל מיני מפלגות, ליכוד, כחלון ועבודה. ואין להם באמת כוח כי נגמרו הימים שכל ראש ועד היה עם פנקס אדום”.

חבר מפלגת חוסן לישראל, מיכאל ביטון, דחה את הדברים בריאיון לאריה גולן בתכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב ואמר, כי אם לניסנקורן לא היה כוח “אז לא היו מדברים עליו כל כך הרבה דברים רעים הבוקר”.

השר אופיר אקוניס מהליכוד תקף את בני גנץ ומפלגתו ואמר: “הרשימה המוזרה ששמה חוסן לישראל, אין בה באמת אידיאולוגיה, אין בה תפיסת עולם, אין בה קשר אמיתי בין חבריה ואין בה עמדות אמיתיות”.

בריאיון לאריה גולן בכאן רשת ב’ אמר אקוניס, כי חוסן לישראל תסיים בדיוק כמו מפלגת ד”ש, אחרי קדנציה אחת ובמהלכה היא תתפרק לגורמים.

“גנץ לא מעוניין לענות על שאלות רציניות. על שאלות שיביאו לידי ביטוי את אמיתות תפיסת עולמו. שמאל מדיני זה ברור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות