המגישה: הנחל החרדי “חיות אדם” • בנט: התבלבלת, החיות – המחבלים

המגישה אושרת קוטלר סיימה כתבה ב'החדשות 13' על הנחל החרדי ואמרה: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים ומקבלים אותם ׳חיות אדם׳. זו התוצאה של הכיבוש" • נתניהו: "גאה בחיילי צה״ל ואוהב אותם מאוד. דבריה ראויים לכל גינוי"
אבי כץ ואריה ריבקינד
י"א אדר א' התשע"ט / 16.02.2019 21:39

המגישה אושרת קוטלר סיימה כתבה על חיילי הנחל החרדי באמירה פוליטית נגד יהודה ושומרון, “שולחים את הילדים לצבא, לשטחים ומקבלים אותם ׳חיות אדם׳. זו התוצאה של הכיבוש”, אמרה.
אושרת קוטלר, מגישת מהדורת סוף השבוע של ‘החדשות 13’ האשימה הערב (מוצאי שבת) את חיילי הנחל החרדי מגדוד ‘נצח יהודה’ כי הם “חיות אדם”.

קוטלר אמרה את הדברים בתום כתבה על הכאת סייענים פלסטינים בידי חיילי הגדוד החרדי: “שולחים ילדים לצבא, לשטחים ומקבלים אותם חיות אדם, וזאת התוצאה של הכיבוש”.

ב’החדשות 13′ סירבו להתייחס להתבטאות.

קוטלר התייחסה בדבריה לאישום נגד חמישה לוחמים, הנאשמים כי הכו את הסייענים, שנעצרו בעקבות פיגועי הירי בצומת עופרה וגבעת אסף – בסטירות ואגרופים, בזמן שהעצורים היו אזוקים ומכוסי עיניים, וגרמו להם חבלות קשות.

יו”ר הימין החדש נפתלי בנט הגיב לה בטוויטר: “אושרת, התבלבלת. חיילי צה”ל מוסרים את נפשם כדי שאת תוכלי לישון בשקט. חיות אדם אלו המחבלים שרוצחים ילדים במיטתם, נערה שהולכת לטיול או משפחה שלמה שנוסעת בכביש. חיילי צה”ל הם הילדים שלנו, העוצמה שלנו. תתנצלי”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את דבריה של המגישה: “אני גאה בחיילי צה״ל ואוהב אותם מאוד. דבריה של אושרת קוטלר ראויים לכל גינוי”.

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הגיב: “‫שולחים את הילדים לצבא ומקבלים אותם ערכיים, מוסריים ופטריוטים עוד יותר מששלחנו אותם. זה הייחוד של הצבא שלנו, ואין לזה אח ורע בשום צבא אחר. כך היה וכך יהיה”.

לאחר מספר דקות התייחסה קוטלר לביקורת נגדה – והוסיפה: “ילדי שלי וגם חבריהם לוחמים בשטחים הביקורת הופנתה כלפי החיילים שהשליטה שלנו בשטחים הובילה אותם לזה. מי שהקשיב הבין שאני בעד להקל בעונשם של החיילים, כי אנחנו אחראים לזה”.

היא המשיכה:  “טוב לכם? לא תשתיקו אותי, ואמשיך להביע את דעתי”.

בעקבות דבריה של מגישת החדשות אושרת קוטלר כנגד חיילי צה״ל תפנה מחר מפלגת ‘הימין החדש’ ליועץ המשפטי לממשלה, ד״ר אביחי מנדלבליט, בבקשה להעמידה לדין על פי סעיף 4 לחוק איסור לשון הרע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות