“ראינו מסוק מעלינו והבנו שנגמר”: המשפחה שנעלמה מספרת מה קרה

במשך שעות חיפשו כוחות חילוץ גדולים את משפחת ירדן שנעלמה ביום רביעי במהלך טיול במדבר יהודה - עד שהמסוק המשטרתי איתר את ששת הנעדרים • בראיון ל'חדשות 12' הם אומרים: "היו כמה רגעים מלחיצים, אבל ידענו שלא נשאר שם כל הלילה"
חרדים 10
י' אדר א' התשע"ט / 15.02.2019 11:36

בני משפחת ירדן שטיילו ביום רביעי בנחל דרגה שבמדבר יהודה וחולצו ממנו באמצע הלילה, מספרים מה התרחש בשעות שקדמו לחילוצם על ידי מסוק ויחידות חילוץ גדולים.

“היו כמה רגעים מלחיצים, אבל ידענו שלא נשאר שם כל הלילה. ידענו שבאיזשהו שלב יגיעו לחלץ אותנו”, הסביר דביר, בן המשפחה בראיון שהעניק לחדשות 12.

“התחלנו לצעוד ב-07:05”, תיאר עדי, אב המשפחה. “הכוונה הייתה לסיים את המסלול בצהריים. היו חששות שנתעכב קצת ואכן הסתבכנו, היה קשה מאוד לרדת במפלים. חבל הסנפלינג שהבאתי הסתבך, היה צריך להעלות ולהוריד אותו כל פעם והזמן עבר”.

הטיול התארך והמשפחה מצאה עצמה בחשכה.

אשתו של עדי היא זו שהתריעה כי אין  קשר איתו מהבוקר.

אל השטח הוזנקו כוחות גדולים של משטרה, כיבוי אש, כוחות הצלה, יחידות חילוץ ומסוק. “ידענו שמחפשים אותנו, ראינו מסוק מעלינו והבנו שזה בשבילנו אבל היינו בסדר, רק נתקענו בחושך”, סיפרו ילדי המשפחה.

“הנושא היחיד שהעסיק אותנו זה שאשתי לא תדאג”, אמר עדי. “מבחינת ציוד היינו מסודרים, נשארו לנו מים, לא הייתה שום בעיה”.

לאחר שעות של חיפושים איתר מסוק החילוץ את משפחת ירדן. “כשראינו את המסוק ניסינו לנפנף לו ולסמן עם הפלאפונים, בסוף הוא באמת זיהה אותנו”, סיפר עדי.

הכוחות הרגליים של יחידת החילוץ ‘מגילות’ חברו אל המשפחה וחילצו אותם. ‘

‘עם ישראל מדהים באופיו. כולם התגייסו לעזור וזה מדהים”, התרגש עדי, ובנו הוסיף: “תודה רבה לכל מי שהתנדב לבוא לעזור, היינו מופתעים מכמות האנשים שהתנדבו להגיע באמצע הלילה. ראינו אחר כך כמה דיברו על זה בכל התקשורת, היינו בהלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות