דיווח: היועמ”ש מנדלבליט נוטה להאשים את נתניהו גם בתיק 2000

דיווח בחדשות 12: היועמ"ש מנדלבליט נוטה לאמץ את עמדת הפרקליטות שקובעת כי יש להאשים את ראש הממשלה בניסיון קבלת שוחד בתיק 2000 • על פי הערכות, מנדלבליט הסתייג בתחילה מתיק זה אך נוטה כעת לקבל את העמדה המחמירה
דוד ליבוביץ
ט' אדר א' התשע"ט / 14.02.2019 20:34

ראש הממשלה הולך ומסתבך? הערב (חמישי) פורסם לראשונה בחדשות 12 שהיועמ”ש מנדלבליט נוטה לאמץ את עמדת הפרקליטות שקובעת כי יש להאשים את ראש הממשלה בניסיון קבלת שוחד בתיק 2000 [מוזס-נתניהו].

על פי הערכות, דווקא מנדלבליט עצמו הסתייג תחילה מהתיק וההקלטות שסיפק ארי הרו, ראש הסגל לשעבר במשרד ראש הממשלה שחתם על הסכם מדינה, שבן תועדו שיחות של נתניהו עם מו”ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. ההקלטות המתינו אצלו במשך 8 חודשים, עד שהיועמ”ש אישר לבסוף למשטרה לחקור את ראש הממשלה.

אלא שהיועץ, כך על פי הדיווח, שינה את עמדתו ובנקודת הזמן הנוכחית הוא נוטה לקבל את עמדתה של עו”ד ליאת בן-ארי מפרקליטות מחוז ת”א מיסוי וכלכלה ושל פרקליטות המדינה. הסעיף המסתמן הוא לא שוחד אלא כאמור ניסיון לקבלת שוחד.

מבחינת לוח הזמנים הפרקליטות לא תסיים את התיק עד סוף השבוע הקרוב. תאריך היעד כרגע הוא לפרסם את הודעת היועמ”ש לזימון נתניהו לשימוע עד לסוף החודש, קרי בשבועיים הקרובים, או לכל המאוחר עד תחילת מרס. זאת, כדי להיות מחוץ לטווח חודש הימים לפני הבחירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות