בעקבות בג”ץ: נתניהו ייאלץ למנות בשבוע הבא שר חוץ שיכהן במקומו

המדינה הודיעה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יביא ביום הראשון הקרוב לאישור הממשלה את מינויו של שר חוץ שיכהן במקומו • המינוי המסתמן בעקבות עתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון לבג"ץ בנושא ריבוי התיקים בהם מחזיק נתניהו
קובי פינדרוס
ט' אדר א' התשע"ט / 14.02.2019 18:45

משבוע הבא, שר חוץ חדש לישראל: המדינה הודיעה היום (חמישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יביא ביום הראשון הקרוב לאישור הממשלה את מינויו של שר חוץ שיכהן במקומו.

יצויין כי מינוי זה ייעשה בעקבות עתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון לבג”ץ בנושא ריבוי התיקים בהם מחזיק נתניהו.

“אנו מברכים על המינוי המסתמן שהגיע רק תחת חרבו המתנוססת של ההליך המשפטי בבית המשפט העליון, ומקווים כי הוא אכן יצא לפועל”, נמסר מהתנועה.

“ראוי היה שראש הממשלה לא יגיע למצב בו הוא מחזיק במספר רב כל כך של תיקים חשובים – בהם תיק החוץ והביטחון – בעת ובעונה אחת, ומקווים שהנורמה הפסולה הזו, שהייתה מנת חלקו של ראש הממשלה גם בראשית הקדנציה, לא תחזור על עצמה”, הוסיפו בעמותה.

יוזכר, כי ראש הממשלה בעצמו התחייב לפני מספר חודשים כי ימנה שר חוץ במקומו. את התחייבותו מסר רה”מ לאחר התפטרותו של שר הביטחון ליברמן.

בממשלה האחרונה שהושבעה ב-2015 אין שר חוץ במשרה מלאה, ולאחר הבחירות האחרונות מינה נתניהו את ח”כ ציפי חוטובלי ממפלגתו לסגנית השר, ללא שר מכהן מעליה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות