מי מאיים על רון קובי? “בטבריה יש לנו את המאפיה של אריה דרעי”

ראש עירית טבריה טוען כי הוצמדה לו אבטחה מסביב לשעון בשל איומים על חייו ומאשים את ש"ס • "מטבריה אנחנו מוציאים את בשורת ההתנתקות מההתחרדות ומהכפייה החרדית שכולם מתרפסים בפניה" • "כל תושבי טבריה החרדים והדתיים באים לטיילת בשבת ומצטרפים לאלפים שבאים ונהנים"
חרדים 10
ט' אדר א' התשע"ט / 14.02.2019 11:14

12 שבועות ושלושה ימים חלפו מאז שרון קובי החל לאייש את תפקיד ראש עיריית טבריה וכבר הוא מקבל, לטענתו, איומים על חייו.

מי מאיים עליו? לפי קובי, התשובה היא ברורה: “בטבריה יש את המאפיה של אריה דרעי. אתם פשוט לא קולטים מה קורה פה. מפלגת ש”ס מנסה להשתלט על המדינה ועל טבריה”, אמר בריאיון לברהנו טגניה ומשה נוסבאום ברדיו 103FM.

לדבריו, לא רק שהמפלגה החרדית זוממת השתלטות כוללת, אלא אף מאיימת על חייו: “יש איומים לרצח, קריאות של הסתה, ‘מות יומת’, פשקווילים, קריאות נאצה, תמונות, ‘פולסא דנורא’ מפה ועד ירושלים”.

ברור שהכל קורה בגלל התחבורה הציבורית בשבת בטבריה.

“מטבריה אנחנו מוציאים את בשורת ההתנתקות של מדינת ישראל מההתחרדות הזאת ומהכפייה החרדית שכולם מתרפסים בפניה. פוליטיקאים חלשים מובילים את מדינת ישראל לחיבורים הזויים עם אריה דרעי וחבר מרעיו”.

מפקד התחנה קרא והסביר לך את רמת הסיכון?

“לא רק מפקד התחנה, אלא גם מפקד המחוז. במשטרה הרימו את דרגת המאוימות שלי ל־6 שזו הדרגה החמורה ביותר. סכנת חיים. אמרו לי שיש סכנה ושאני צריך אבטחה צמודה, לחצן מצוקה, בדיקות ומצלמות 24/7. זה לא פשוט. לא קל”.

על מנת שלא להדאיג את בני משפחתו, קובי לא סיפר להם על רמת הסיכון. “לא כולם אצלי יודעים הכל. אני לא רוצה להלחיץ אותם, אבל עכשיו אחרי שדיברנו על זה – כולם יידעו”.

כבר שנים שרון קובי מושך אש ונחשב לאדם שנוי במחלוקת, ולמרות זאת – הוא ממש לא חושב כך.

“אני בסך הכל אומר את מה שכולם חושבים ומפחדים להגיד”, הסביר. “הגיע הזמן שהכפייה החרדית תפסיק לשלוט בחיי המדינה. חוק כבוד האדם וחרותו. הגיע הזמן שיפסיקו להסתכל לאנשים בצלחת ושיפסיקו לראות מה הם עושים ביום שבת”.

אתה בטוח שזה הגיע מכיוונם של אנשים שהתנגדו לזה שפתחת תחבורה ציבורית בשבת?

“לפני יומיים התחילה פה תעמולה שמזכירה את הימים האפלים של מלחמת העולם השנייה – ואני לא נסחף. אנשים קיבלו הודעה בוואטספ ובה נכתב, בזו הלשון: ‘שלום, זאת רבקה מעיריית טבריה. אם תניחו תפילין לאנשים בטיילת או בכל מקום אחר, תקבלו קנסות’. ההודעות האלה נשלחו לכל העולם, ואנחנו מקבלים כתובות נאצה מגרמניה, מארה”ב ומלונדון”.

לקובי חשוב היה להדגיש שמדובר כמובן בהודעות מפוברקות: “יש פה עבודה מתוזמנת של ש”ס וכל מיני גופים עלומים שמנסים לחפור בכל מה שקורה פה. וכן, אני מדבר על אריה דרעי – שר הפנים העבריין המורשע שישב בכלא”.

הוא לא כאן כדי להגיב.

“תעלו אותו, בכיף, אבל אני אתן לכם כותרת: הוא מפחד להגיב ואתם יודעים את זה. אריה דרעי מפחד מרון קובי. ואריה דרעי מפחד להגיב כי לקחנו את ההגמוניה ואת כל הכלים שהיו לו. הוא השתמש ברבנים, ברב עובדיה ואז ברב שלום כהן. דרעי גם ניסה להפחיד את התושבים, אבל כל תושבי טבריה החרדים והדתיים באים לטיילת ביום שבת ומצטרפים לאלפים שבאים ונהנים מהשמש, מהטיילת ומהאווירה”.

לבסוף קרא קובי לאריה דרעי להתעמת מולו, ואמר: “אריה – תפסיק לפחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות