סקר ישראל היום: יהדות התורה מזנקת ל-9, זהות מקבלת 5 מנדטים

הליכוד שומר על יציבות עם 32, גנץ נחלש ל-19 • ש"ס עם ארבעה בלבד • הבית היהודי והאיחוד הלאומי לא עוברות את אחוז החסימה
חרדים 10
ט' אדר א' התשע"ט / 14.02.2019 10:02

 מסקר ישראל היום וערוץ i24news שנערך באמצעות מכון ‘מאגר מוחות’ ומתפרסם היום (חמישי) עולה, כי על פי התמונה הפוליטית הנוכחית – המחנה הלאומי לא יוכל להקים ממשלה.

לפי הסקר, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד היתה שומרת על כוחה ומקבלת 32 מנדטים. מפלגת חוסן לישראל מאבדת מומנטום ויורדת ל-19, יש עתיד שומרת על יציבות עם 12 מנדטים.

יהדות התורה והרשימה המשותפת מקבלות תשעה מנדטים כל אחת, העבודה – 8 מנדטים,  מרצ עם שבעה מנדטים, מפלגת הימין החדש עם שבעה, מפלגת זהות של פייגלין מקבלת חמישה מנדטים, תע”ל של אחמד טיבי מקבלת חמישה מנדטים, ש”ס עם ארבעה ורשימת ”גשר’ עם ארבעה מנדטים.

מפלגות הבית היהודי, האיחוד הלאומי, עוצמה יהודית, ישראל ביתנו, ‘התנועה’ של ציפי לבני ו’כולנו’ לא עוברות את אחוז החסימה.

יש לציין כי התוצאות הללו נכונות, במידה ומפלגות הימין אינן מתאחדות לכלל רשימה אחת.

יו”ר מפלגת זהות, חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, הגיב לסקר ‘ישראל היום’: ”הבוקר זה נראה שברוך השם השמש של זהות מתחילה לזרוח”, אמר פייגלין. ”עם ישראל כמה לבשורה, לחזון, למשמעות ולחירות – יש לעם שלנו זהות.

”מי היה מאמין שמפלגה בישראל תפרסם מצע של 340 עמודים, תמכור אותו בחנויות הספרים ושבתוך 10 ימים יתפוס הספר הזה את המקום הראשון ברשימת רבי המכר”.

פייגלין הסביר את העלייה במנדטים: ”העם שלנו לא טיפש. הוא מבין מי מכבד אותו ואת חירותו, הוא מבין מי מכבד את האינטלגנציה שלו ונותן לו לבחור – לבחור באמת”.

לדבריו, מפלגתו יכולה להגיע גם ל-15 מנדטים.

נציין כי בסקר רשת ב’ שפורסם גם הוא הבוקר מפלגת זהות לא עוברת את אחוז החסימה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות