דיקטטורה? שלט שהכריז: “אבא ואמא = משפחה” הוסר בגלל לחץ

מלון 'פרימה פארק' בירושלים הסיר את השלט של תנועת 'חזון' בשל לחץ להט"בים שזעמו על תלייתו - ואף איימו כי יקראו להחרמת המלון • 'חזון': "מציאות בלתי נתפסת שבירושלים ובמדינת ישראל אי אפשר לומר את האמת הפשוטה"
יוני גרין
ח' אדר א' התשע"ט / 13.02.2019 14:34

הבוקר (רביעי) נתלה על הקיר החיצוני של מלון ‘פרימה פארק’ בירושלים שלט חוצות ענק של תנועת ‘חזון’ – שהכריז: “אבא ואמא = משפחה”.

לשלט צורף הסלוגן שמלווה את הקמפיין שלהם “האומץ להיות נורמאלי”.

אולם, זמן קצר אחר כך, הוסר השלט, ככל הנראה, בעקבות לחץ של ארגוני הלהט”ב שזעמו על תלייתו  ואף איימו כי יקראו להחרמת המלון.

בעמוד הפייסבוק של הרשת כתב מנכ”ל ‘פרימה’, אבי דור: “כמנכ”ל רשת מלונות פרימה אני מצר ומתנצל על השלט הפוגעני אשר נתלה על קיר מלון פרימה פארק בירושלים.

“השלט שנתלה על ידי חברת פרסום חיצונית שאנו משכירים לה את שטח הפרסום. לאחר ששמנו לב לשילוט הפוגעני והגזעני אשר אנו סולדים ומגנים אותו מכל וכול, השלט הוסר. אנו נסיק מסקנות מאירוע מצער זה ונדאג שלהבא כל שילוט יעבור בדיקה לפני שייתלה על קיר המלון. אני מודה לכל מי שהסב את תשומת ליבנו לכך ושוב אנו מתנצלים מהפגיעה שהסב שלט זה”.

בתנועת חזון מציינים שהורדת השלט והכניעה לדיקטטורה הלט”בית ממחישים במדויק את מטרת הקמפיין: “המציאות הבלתי נתפסת שבירושלים ובמדינת ישראל אי אפשר לומר את האמת הפשוטה שמשפחה היא אבא ואמא, צריכה להדאיג כל אזרח ואזרח במדינת ישראל. סתימת הפיות וניסיונות ההשתקה של הרוב היהודי הנורמאלי הפכה לסכנה האמיתית של הדמוקרטיה ולקיומה של ישראל כמדינה יהודית.

“תנועת חזון תמשיך להביע את האמת הפשוטה והנורמאלית ואנו קוראים לציבור הרחב להביע את עמדתו ואת הקול השפוי כנגד הדיקטטורה הלהט”בית ובעד משפחה בריאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות