ישי הותקף על קמפיין ‘אבא ואבא’ • צייץ ליאיר לפיד: נפלת עם פייק ניוז

ח"כים וגולשים ברשתות החברתיות לא נותרו אדישים מול קמפיין עם תמונת אלי ישי, הקורא להצביע למפלגה "כדי שלא יהיה ילד עם אבא ואבא!" • ח"כ מיכאלי: "אסור לאפשר להם לרוץ לכנסת" • אלי ישי: "נפלתם עם פייק ניוז בקמפיין שאיננו מטעמי"
אריה ריבקינד
ח' אדר א' התשע"ט / 13.02.2019 12:15

מי עומד מאחורי שלטים חדשים הקוראים להצביע למפלגתו של ישי, “כדי שלא יהיה ילד עם אבא ואבא!”.

מאז שעות הבוקר (רביעי) תקפו ח”כים וגולשים ברשתות החברתיות את התמונה, אבל אף אחד לא חשב לבדוק: אולי זה לא הקמפיין של אלי ישי?

יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו על התמונה: “אם זה אבא כמוך, באמת עדיף שלא”.

אלי ישי הגיב לו בציוץ: “יופי יאיר, נפלת עם פייק ניוז בקמפיין שאיננו מטעמי. אבל אתה באמת רוצה שנפתח את עניין האבות שלנו?”

ח”כ מרב מיכאלי צייצה: “כמה פחד ושנאה צריך להיות באדם כדי לעשות קמפיין כזה. מעניין מה היה אלי ישי אומר אילו היה קמפיין ‘כדי שלא יהיה ילד עם אבא יהודי ואמא יהודיה’. כל מי שפועלים נגד שוויון הקהילה הגאה הם סכנה ברורה ומיידית לאופיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, אסור לאפשר להם לרוץ לכנסת”.

ישי צייץ לה בתגובה: “כמו לפיד, גם מרב מיכאלי. כנראה שישנה נטיה לעיתונאים לשעבר שהצטרפו לפוליטיקה, לזנוח כללי אתיקה ולבדוק אמיתות של פרסום לפני שמגיבים לו”.

אלי ישי

צילום: מסך טוויטר

ח”כ מיכל רוזין ממרצ צווחה גם היא: “כדי שלא יהיה ילד עם אבא חשוך והומופוב כמו אלי ישי – צריך למנוע מהקולות הקיצוניים והכהניסטיים האלו להרים את הראש בכנסת. גם על זה איאבק בכנסת הבאה”.

למרבה הצער, היא אפילו לא זכתה לתגובה.

דוברו של אלי ישי אמר לחרדים 10: “אני שמח שכלי התקשורת הבינו סוף סוף את כוחה האמיתי של מפלגת ‘יחד’, זאת באמצעות השיח הרב שהתעורר הבוקר סביב קמפיין שאיננו כלל מטעם המפלגה.

“קמפיין מפלגת ׳יחד׳ יעסוק בניסיונו העשיר של אלי ישי בשלל התפקידים שמילא בממשלה ובכנסת ובסוגיות מהותיות הנוגעות לצביונה היהודי של מדינת ישראל: שמירת שבת, כשרות, קדושת הכותל המערבי, ועוד.

“כאמור, המודעה שנפוצה הבוקר ברשתות החברתיות אינה חלק מקמפיין המפלגה”.

על השאלה מי יצר את הקמפיין לא התקבלה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות