ח”כ חזן לח”כית הערבייה: ”חתיכת תומכת טרור שכמותך, רצח זה רצח”

אריה ריבקינד
|
ח' אדר א' התשע"ט / 12.02.2019 23:32
ח”כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת טענה כי רצח אורי אנסבר הי”ד הוא פשע שבוצע על רקע מגדרי ואסור שיכתים את המאבק של הפלסטינים • הח”כים חזן ואילטוב ענו לה

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת משוכנעת שאורי אנסבכר הי”ד נרצחה על רקע פלילי.

”צריך לקרוא לפשע בשמו: רצח אורי אסנבכר הוא פשע על רקע מגדרי”, כתבה תומא סלימאן בחשבון הטוויטר שלה. ”אם הפושע פלסטיני זה לא עושה אותו פחות מזעזע, והוא לא יכול להיות בשום פנים חלק ממאבק לשחרור לאומי”.

היא הוסיפה: “ממשלה זו פושעת כשהיא משתמשת ברצח של אורי כדי להמשיך להכתים את מאבקו של העם הפלסטיני בפשע מתועב שביצע אדם אחד”.

ח”כ אורן חזן, שהבוקר חגג את הולדת בנו, התפנה כדי להשיב לה: “תגידי חתיכת תומכת טרור שכמותך, אם מישהו ירצח אותך, זה יפחית או יעלה מהמעשה אם זה יהיה על רקע מגדרי או לאומני? כי רצח הוא רצח הוא רצח.

”ובכל מקרה – הרצח של אורי אנסבכר הי”ד בוצע ממניע לאומני, בשם ‘עם’ בדיוני שצריך לגרש והרוצח דינו אחד – מוות”.

ח״כ רוברט אילטוב מישראל ביתנו הגיב לדבריה של סלימאן: “לצערי הרב, מדינת ישראל אשר מתמודדת עם טרוריסטים שמנסים לפגוע בה מבחוץ, נאלצת להתמודד גם עם טרוריסטים שמנסים לפגוע בה מתוך כנסת ישראל. אני מציע לח״כ סלימאן לחפש מקום אחר כדי לקדם את האג׳נדות ההרסניות שלה”.

הוא ציין כי ”המחבל אמר בחקירתו בצורה ברורה שהוא יצא מהבית עם סכין על מנת לפגוע ביהודים. אני מתנצל בפני בני משפחת אנסבכר היקרים על כך שהם נאלצים לשמוע את הרפש שיוצא מפיהם של חברי כנסת בישראל”.

לדבריו, “הנציגים של ההנהגה הערבית בכנסת, איימן עודה ואחמד טיבי, לא טרחו אפילו לגנות את הרצח המזעזע. אין לי ספק שאתם נציגים של ארגוני טרור ומקומכם בפרלמנט ברמאללה ולא בכנסת ישראל”.