נהג האוטובוס נחקר על ‘גרימת מוות ברשלנות’ – ורישיונו נשלל ל-90 יום

חיים טוויל
|
ז' אדר א' התשע"ט / 12.02.2019 13:49
נהג באוטובוס שהיה מעורב בתאונה בה התהפך קו 304 של ‘קווים’ בכביש 443, נחקר היום על ידי בוחני אגף התנועה בחשד לגרימת מוות ברשלנות • שוחרר בתנאים מגבילים ורישיונו נשלל ל-90 ימים • אתמול נחקר נהג הרכב הפרטי

אסון האוטובוס  בכביש 443: נהג האוטובוס שהיה מעורב בתאונה בה התהפך בכביש 443 קו 304 של חברת ‘קווים’ שעשה דרכו ממודיעין עלית לשכונת הר נוף ירושלים, נחקר היום (שלישי) על ידי בוחני אגף התנועה בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים ורישיונו נשלל ל-90 ימים.

מהמשטרה נמסר כי “חקירת התאונה נמשכת”.

נהג הרכב הפרטי – כונן ‘איחוד הצלה’, שהיה מעורב בתאונה, נחקר כבר אתמול.  גם הוא שוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים ורישיונו נשלל ל-90 ימים.

בתאונה נהרגו רחל גוטמן ע”ה ורוחמה רוזן ע”ה ונפצעו 51 בני אדם.

כבר ביום התאונה הודיעו גורמים במשטרה כי נהג האוטובוס ונהג הרכב ייחקרו באזהרה, במסגרת חקירת התאונה.

גורם במשטרה אמר ל’כאן חדשות’: “שני הנהגים אשמים בתאונה. נהג הטרנזיט עצר את רכבו באמצע הכביש ולא בשוליים. במקום המסכן חיי אדם וזוהי עבירה חמורה ביותר. בנוסף, כל הסימנים והממצאים מראים שנהג האוטובוס לא שמר מרחק וסטה בחדות מהנתיב”.

סגן ניצב נאג’י סלימאן, קצין התנועה של מחוז יהודה ושומרון, אמר ל’כאן’: “אנחנו בודקים את הגרסאות של שני הנהגים. שניהם חשודים כרגע בגרימת מוות ברשלנות. בדקנו את הטכוגרף של האוטובוס, מבחינת מהירות לא נראה שיש משהו חריג. יש חוסר זהירות של הנהגים”.

אולם, כמה מנוסעי האוטובוס טענו כי הנהג נסע נסיעה פרועה. אחד מהם אמר לחרדים 10: “הוא נהג בצורה פראית. אני  הולך להעיד נגדו במשטרה”.