מיקי זוהר: ‘אני במצב רוח מרומם, זזתי ממקום 29 ל-27 ברשימה שלנו’

חרדים 10
|
ז' אדר א' התשע"ט / 12.02.2019 12:56
חבר הכנסת שוחח עם ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM, בעקבות קידומו ברשימת הליכוד לכנסת: “ראש הממשלה לא רק שלא פגע בי אלא הטיב עמי, לא הייתי צריך להתחנן על נפשי, אני לא אחד שמתחנן”

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט אמש לוותר על השריון במקום ה-21, על מנת להשקיט את מחאה שפרצה במפלגה.

אחד מאלה שייהנו מהחלטת ראש הליכוד, הוא חבר הכנסת מיקי זוהר, שתקף את נתניהו לאחר פרסום תוצאות הפריימריז, וכעת צפוי להתקדם מהמקום ה-29 ולמקום ה-27.

הבוקר (שלישי) הוא שוחח עם ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM, והודה לנתניהו על הצעד: “אני במצב רוח מרומם. עברתי ממספר 29 ל-27 ברשימה שלנו. זעקתי על כך שקיבלתי קרוב ל-20 אלף קולות, שזו כמות נכבדת של תמיכה מהציבור הליכודי וביקשתי את המקום הראוי לי בהתאם לתקנון. אני שמח שראש הממשלה כיבד את בקשתי ונענה לדרישה”.

נעלבת נורא, יצאת על ביבי.

“אני לא שולט על מה שכותבים עליי כלי התקשורת. אמרתי שאני וחברי דוד ביטן זכינו לכמות נכבדת של מתפקדי ליכוד שתמכו בנו ולא ייתכן שנדחק למקומות רחוקים ולו בלבד מתוך הערכה על העבודה הקשה שעשינו”.

אז לא יצאת נגד ראש הממשלה?

“לא תקפתי אותו אלא אמרתי שצריך להתחשב בעבודה שלנו ולא לעשות את השריונים הללו. אני שמח ומודה לו עליה כי זו החלטה נכונה וראויה”.

שכבת מתחת לשטיח כדי להגן על ראש הממשלה ועדיין היית צריך להתחנן על נפשך כדי שיוותר על השריון.

“לא הייתי צריך להתחנן על נפשי, אני לא אחד שמתחנן. הוא ביטל את השריון וקידם אותי ברשימה. ראש הממשלה לא רק שלא פגע בי אלא הטיב עמי. הפריימריז האחרונים היו מאבק לא פשוט, היו שחקנים מאוד משמעותיים שזכו ל-3,000-2,000 מתפקדים יותר ממני במצב בו לא נתמכתי על ידי הליכודניקים החדשים. יש לנו רשימה מעולה, גם אני וביטן נמצאים במקומות מכובדים”.

מה דעתך על הספירה החוזרת וזיופים?

“אין זיופים אלא טעויות הקלדה שיתוקנו. אני לא חושב שזה ישפיע משמעותית על הרשימה. זה יכול להשפיע עליי רק לטובה ולא לרעה. כשסופרים אלף קלפיות במהלך לילה שלם יכולות להקליד טעויות”.

למה בכלל שומרים על הצבעה ידנית?

“זו הספירה הכי נכונה והכי מדויקת. ספירת מחשב גם יכולה להיחשף לתקלות ולפריצות סייבר. חששו מזה וכנראה בצדק”.