איתן כבל: ‘קיבלתי סטירה. גבאי צלצל, אולי רצה לדעת אם אני חי’

אריה ריבקינד
|
ז' אדר א' התשע"ט / 12.02.2019 11:55
ח”כ איתן כבל מהעבודה, שמוקם אמש במקום לא ריאלי ברשימת המפלגה לכנסת ה-21: “הבוחרים לא מבינים שאני לא הבעיה. הנה, עכשיו אני לא במקום ריאלי לפי הסקרים – הבעיה נפתרה? אנשים לא אוהבים שאומרים להם את האמת”

ח”כ איתן כבל מהעבודה, שמוקם אמש במקום לא ריאלי ברשימת המפלגה לכנסת ה-21, התייחס הבוקר (שלישי) בריאיון שהעניק לתכנית ‘קלמן-ליברמן’ ברשת ב’, למצבו: “אין ספק שקיבלתי סטירה ממתפקדי העבודה, נתתי את נשמתי לציבור. אנשים לא אוהבים שאומרים להם את האמת”.

כבל הדגיש: “הטעות הגדולה שלהם היא שהם לא מבינים שאני לא הבעיה. אם הייתי הבעיה הייתי זז הצידה. הנה, עכשיו אני לא במקום ריאלי לפי הסקרים – הבעיה נפתרה?”

כבל הוסיף: “אין לי כוונה עכשיו להתחפר ולא לצאת מביתי. אני לא נעלם. אבל יש במידה רבה פגיעה. עשיתי בקדנציה הזו עבודה פרלמנטרית מהמעלה הראשונה. אם אהיה בפנים או בחוץ, אעשה הכל למען מפלגת העבודה”.

הוא סיפר: “גבאי צלצל וביקש לשוחח. אולי רצה לדעת אם אני חי…”

ח”כ שלי יחימוביץ’, שהגיעה למקום השלישי בפריימריז, אמרה לרשת ב: “אני מרוצה. מודה שחששתי שמצבי יהיה הרבה יותר גרוע. הציבור החופשי אמר כאן את דברו וכנגד כל הדילים וכל ניסיונות החיסול נבחרה רשימה מצוינת. גם מגדרית וגם מבחינת מזרחים ואשכנזים. מה שאין בליכוד יש לנו איזון בין כל הקבוצות בציבור”.