הנבחרת של המפלגה הקורסת: שמולי ושפיר ראשונים, כבל הודח

יחימוביץ' ופרץ הגיעו לרביעייה הראשונה • מרב מיכאלי במקום החמישי, איתן כבל במקום ה-15 • הבוחרים לא התרשמו מכך שמיכל צ'רנוביצקי "מייצגת עשרות אלפי חרדים חדשים" והיא ממוקמת רק במקום ה-24 • סמוטריץ': 'העבודה בחרה מרצ 2, עדיף המקור' • ומי לא ישובו למשכן?
אריה ריבקינד
ז' אדר א' התשע"ט / 11.02.2019 22:45

הפריימריז בעבודה: חבר הכנסת איציק שמולי הגיע למקום הראשון, סתיו שפיר למקום השני.

יתר הרשימה: במקום השלישי שלי יחימוביץ’, ברביעי עמיר פרץ, בחמישי מרב מיכאלי, בשישי עמר בר-לב, בשביעי רויטל סויד, בשמיני יאיא פינק ואחריו ח”כ מיכל בירן.

ח”כ איתן כבל רק במקום ה-15, הלא ריאלי.

למרבה הצער, מתפקדי ‘העבודה לא התרשמו מכך שמיכל צ’רנוביצקי, יו”ר התא החרדי במפלגת העבודה, “מייצגת עשרות אלפי חרדים חדשים”, והיא ממוקמת רק במקום ה-24.

ואלו הח”כים שלא יראו, לפי הסקרים, את המשכן בכנסת הבאה:  רוויטל סוויד, מיכל בירן, איתן כבל, סלח סאעד, לאה פדידה, נחמן שי, משה מזרחי, יוסי יונה.

רשימת העבודה לאחר הפריימריז:

1. אבי גבאי
2. שיריון יו”ר 
3. איציק שמולי 
4. סתיו שפיר 
5. שלי יחימוביץ’
6. עמיר פרץ
7. מרב מיכאלי
8. עמר בר לב 
9. רויטל סוויד
10. שיריון יו”ר
11. ערן חרמוני (מזכ”ל)
12. יא-יא פינק
13. מיכל בירן 
14. גברי ברגיל
15. איתן כבל
16.סלח סאעד
17. אמלי מואטי
18. לאה פדידה
19. הנריקה צימרמן
20. נחמן שי
21. לילי בן עמי
22. גלעד קריב
23. משה מזרחי
24. מיכל צ’רנוביצקי
25. יוסי יונה

יו”ר ‘העבודה’ אבי גבאי אמר בנאומו, לאחר פירסום התוצאות: “בחרנו את הנבחרת הכי טובה בכנסת ישראל, נבחרת שמחוברת לעם. ביחד נחזיר את התומכים שלנו הביתה. מפלגת העבודה תהיה הבית של כל הישראלים. עכשיו יוצאים לדרך שתסתיים במהפך שלטוני”.

ח״כ איתן כבל  הגיב על התוצאות: “אין בי שום חרטה על מה שעשיתי ובדיעבד הייתי עושה הכל אותו הדבר. אני מסיים את היום הזה בראש מורם ומודה לכל מי שנתן בי אמון”.

ח”כ איציק שמולי הודה למתפקדי מפלגת העבודה שבחרו בו למקום הראשון: ”אני נרגש ומודה לאלפי חברי וחברות מפלגת העבודה על האמון הגדול שהביעו בי היום. זהו הפיקדון הגדול ביותר שיכולתי לקוות לו היום. מפלגת העבודה מעמידה לציבור את הנבחרת האיכותית והמגוונת ביותר שממחר בבוקר תרוץ קדימה ביחד ללא מורא, כדי שהמפלגה שהקימה את המדינה תסתער מחדש על הובלתה. תודה!”

ח”כ שלי יחימוביץ’, שסיימה במקום השלישי בפריימריז בעבודה, אמרה לרשת ב’: “יו”ר ההסתדרות עבד נגדי בכל הכוח, אבל כמות המצביעים איזנה את זה. אני מאוד מרוצה. חששתי שמצבי יהיה הרבה יותר גרוע. הציבור החופשי אמר את דברו נגד כל הדילים וניסיונות החיסול.

“מאוד חסר לי איתן כבל ואני אעשה הכל כדי שהמקום של איתן יהיה מקום ריאלי. העימות הגלוי שלו מול גבאי פגע בו”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’, יו”ר האיחוד הלאומי, הגיב לתוצאות הפריימריז: ”מפלגת העבודה בחרה מרצ 2, עדיף המקור”.

בפריימריז שנערכו היום נרשמו אחוזי ההצבעה גבוהים: יותר מ-56% מהמתפקדים הגיעו אל הקלפיות –  כ-31,000 בני אדם – כדי להצביע לרשימה לכנסת. בעקבות התורים הארוכים, הקלפיות ננעלו בשעה 21:30.

ההצבעה התקיימה ב-84 מוקדים ברחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כשאתר ההצבעה המרכזי נמצא בביתן 10 ב’אקספו ת”א’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות