החייל שחילץ את התינוקת: ‘בכתה בהיסטריה, אבל הכל בסדר’ • צפו

חרדים 10
|
ו' אדר א' התשע"ט / 11.02.2019 21:15
קובי גולדשטיין, חייל ומתנדב במד”א, סיפר בריאיון ל’שש’ עם אמנון לוי על רגעי החילוץ מ’אוטובוס הדמים’ בכביש 443 • “ראיתי אישה עם דם ופציעה קלה בפניה מחזיקה תינוקת. לקחתי את התינוקת ביחד עם שלוש ילדות קטנות לאמבולנס, והתחלתי לטפל בה ולהרגיע את האימא והילדות”

אחת מהתמונות המרגשות מהתהפכות ‘אוטובוס הדמים’ אתמול בכביש 443 היא של החייל והמתנדב במד”א, קובי גולדשטיין, שסייע לחלץ תינוקת מהזירה – ותועד כשהוא מרגיע אותה כשהיא בידיו.

בריאיון לתכנית ‘שש’ עם אמנון לוי ברשת 13 שחזר היום (שני) גולדשטיין את פעולות ההצלה בזירה – ואמר: “התינוקת הייתה היסטרית ובכתה כשהחזקתי אותה, אבל הפציעה שלה הייתה קלה והכול בסדר איתה”.

גולדשטיין, שגם מתנדב במד”א בזמנו הפנוי, תיאר: “הגעתי כחמש דקות לאחר שהתרחשה התאונה מכיוון שאני גר בגבעת זאב שזה ממש קרוב לכביש 443 .

“כשהגעתי לזירה קלטתי אוטובוס הפוך ומלא פצועים – זירה קשה מאוד. התחלנו להוציא פצועים, כשהפצועים היותר קלים יצאו בכוחות עצמם ואת הפצועים היותר קשים חילצנו וסידרנו אותם בשולי הכביש והענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים.

“פתאום ראיתי אישה עם דם ופציעה קלה בפניה מחזיקה תינוקת בת שנה בערך. לקחתי את התינוקת ביחד עם שלוש ילדות קטנות לאמבולנס, והתחלתי לטפל בה ולהרגיע את האימא והילדות. התינוקת יצאה מזה בסדר גמור, הייתה לה פציעה ממש קלה. את התינוקת מסרתי למתנדבת שישבה באמבולנס ומשם פינו אותה לבית החולים”.

גולדשטיין הוסיף: “הרגעים עצמם הם רגעים מאוד קשים, אבל הדבר היחיד שאתה חושב עליו זה להציל חיים ואיך אתה יכול לעזור למישהו ששוכב על הכביש, להעביר פצוע מנתיב לנתיב או כל דבר הכי קטן שאפשר לשים יד – רק על זה חשבתי”.