“נורית, לא תאמיני מה קרה. קיבלתי עשרות טלפונים: ‘את חיה’?”

אליעזר היון
|
ה' אדר א' התשע"ט / 10.02.2019 17:25
נורית, טכנאית בקופ”ח מכבי, שהמטופלת שלה ניצלה מנסיעה ב’אוטובוס הדמים’, מגוללת בשיחה עם חרדים 10: “כשבדקתי את לוח הזמנים, גיליתי שכשהיא נכנסה ואמרה: ‘האם יילדת את התינוק’ – של המטופלת הקודמת, היה זה בדיוק בשנייה שהאוטובוס התהפך” • “הקב”ה פשוט עיכב אותה”

‘אסון האוטובוס’ בכביש 443: בשולי האסון שגבה הבוקר (ראשון) את חייהן של שתי נשים חרדיות, תושבות מודיעין עלית,  בו נפצעו 51 נוסעים – התפרסמו שברי ידיעות על סיפור מופלא בו היו מעורבות טכנאית אולטרא-סאונד בקופת חולים ואשה שכמעט עלתה על אוטובוס הדמים.

אתר ‘חרדים 10’ שוחח עם טכנאית האולטרסאונד מקופ”ח ‘מכבי’ – נורית, והיא הציגה את הסיפור המדהים הבא.

“הבוקר ביקרה אצלי מטופלת שהמתינה במשך זמן ארוך לתורה. מאחר שהטיפול במטופלת שהייתה לפניה ארך הרבה מעבר לצפוי, ניגשה האשה ושאלה בהומור: ‘האם יילדת את התינוק?’ היא לא אמרה זאת בכעס, אך ניכר היה שהיא ממהרת מאד.

“לאחר תום הטיפול הראשון, נכנסה האשה וקיבלה את הטיפול עבורה – כשבסופו היא מתנצלת על ההערה ביחס לעיכוב הזמן.

“היא יצאה מהחדר ושבה אליו כעבור חצי שעה: ‘נורית, את לא מאמינה מה ארע! בדקות האחרונות אני מקבלת עשרות טלפונים ששואלים אותי בקצרה האם אני חיה?! מתברר שהאוטובוס עליו הייתי אמורה לעלות, ושאותו החמצתי בשל העיכוב בתור, התהפך ובתוכו הרוגים ופצועים”.

נורית מספרת לחרדים 10, כי המטופלת רכשה מתנה – שוקולד עם הסמל החשבוני ‘שווה’, ועליו היא כתבה ‘היה שווה לחכות’: “שום דבר לא נעשה במודע, היה זה בוקר ככל הבקרים לכאורה, אך המטופלת ידעה לקשר את האירוע לנס שהתרחש עמה”.

איך הרגשת באותו רגע?

“כשבדקתי את לוח הזמנים, גיליתי שכשהיא נכנסה ואמרה: ‘האם יילדת את התינוק’ – של המטופלת הקודמת, היה זה בדיוק באותה שנייה שהאוטובוס התהפך. היא כמובן לא אמרה זאת בכעס והיא גם התנצלה כשנכנסה בתורה, אבל מדהים לגלות שאתה שליח טוב. סיפור כזה מדגיש מאד את ההשגחה האלוקית”.

נורית מוסיפה: “אפשר היה לראות איך הקדוש ברוך הוא משגיח על האשה הזו ומציל אותה. לכאורה היא היתה אמורה להיכנס בזמן כבכל בוקר ולפנות לעניניה, אבל ה’ רצה לעכב אותה, הכניס לפניה מטופלת שהטיפול בה ארך מעבר למידה, והיא החמיצה את האוטובוס. אתה תופס את השגחתו של הקב”ה בעולם”.