“לחסל את אבו מאזן”: שיירה בת”א עם תמונות הנרצחים על שלטי ענק

חיים טוויל
|
ה' אדר א' התשע"ט / 10.02.2019 00:11
תנועת ‘דרך חיים’ השיקה הערב מיזם מחאה ייחודי בת”א: שיירת רכבים נסעה ברחבי ת”א עם שלטי ענק, עליהם תמונות הנרצחים הי”ד בפיגועים האחרונים – וקריאה לפעול כנגד אבו מאזן • מיזם מחאה דומה הוצב בכיכר רבין

רצח אורי אנסבכר הי”ד: הערב (מוצאי שבת) קיימה תנועת ‘דרך חיים’ מיזם מחאה ייחודי בת”א.

במיזם נסעה שיירת רכבים ברחבי ת”א עם שלטי ענק, עליהם תמונות הנרצחים הי”ד בפיגועים האחרונים –  וקריאה לפעול כנגד אבו מאזן, אשר ממן את הרוצחים.

בשלטים הופיע קריאה לחסל את יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן “ממן רצח = רוצח”, “אבו מאזן רוצח אותנו” ו-“לחסל את אבו מאזן”, נכתב בשלטים.

בנוסף ערכו פעילי ‘דרך חיים’ מיזם מחאה דומה בכיכר רבין.

תנועת ‘דרך חיים’, שארגנה את המיזם: “מעשה הרצח המזעזע של אורי אנסבכר הי”ד הוא לא של עוד ‘מחבל בודד’. הטרור הרצחני אינו טרור של יחידים אלא טרור המונים בהכוונת ובעידוד הרשות הפלסטינית. אורי הי”ד היא לא הראשונה שמשלמת בחייה על ההפקרות ואם דבר לא ישתנה אז גם לא האחרונה.

“רק הערב אמר השר בנט שצריך לקדם את קיזוז כספי הטרור הטרור מהרשות. מדובר בלעג לרש.

“רק השבוע שמענו על כך שמדינת ישראל פועלת נגד נפגעי הטרור שתבעו את הרשות הפלשתינית בארצות הברית, ומנסה לסכל את התביעה שהגישו וכל זה כדי שלא לפגוע ב’תיאום הבטחוני’ עם ארגון הטרור.

“מי שביד אחת משתף פעולה ומגן בזירה הבינלאומית על מממני הטרור וביד השנייה מקזז רק את הסכום המדויק שמיועד לרצח יהודים – עובד עלינו בעיניים. לשרי הממשלה אנחנו קוראים: אל תעבדו עלינו! תדאגו לביטחון שלנו!”.