המשטרה על הרשתות החברתיות: “תיאורי הזוועה – חסרי כל שחר”

המשטרה הודיעה בהבהרה חריגה, כי "תיאורי הזוועה שמתפרסמים ברשתות החברתיות" על רצח אורי אנסבכר הי"ד בירושלים - "חסרי שחר ופוגעים בכבוד הקורבן והמשפחה"
חיים טוויל
ד' אדר א' התשע"ט / 09.02.2019 19:36

המשטרה פרסמה בליל שבת הבהרה חריגה בנוגע לרצח הצעירה בירושלים אורי אנסבכר הי”ד, זאת בעקבות פרסומים בלתי אחראיים ברשתות החברתיות סביב הרצח.

“מאז מקרה הרצח שהתרחש אתמול, החלו פרסומים ודיווחים שונים, בפרט ברשתות החברתיות, אודות נסיבות מקרה הרצח לרבות תיאורי זוועה חסרי אחריות”, נכתב בהודעה.

“אנו מבהירים כי מדובר בפרסומים חסרי כל שחר, הפוגעים הן בכבוד הקורבן והן בכבוד המשפחה תוך הטעיית הציבור. נבהיר כי משטרת ישראל פועלת מרגע האירוע בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה על מנת להתחקות אחר החשוד/ים במעשה. אנו קוראים לציבור שלא להפיץ שמועות כזב או דיסאינפורמציה מגורמים בלתי מוסמכים”.

אתמול (שישי) נפרדו בני משפחה וחברים מאורי אנסבכר הי”ד, בת ה-19 שנרצחה באזור עין יעל בירושלים,  בבית העלמין בתקוע שם הובאה למנוחות.

נעאה, אימה של אורי הי”ד, אמרה מעל הקבר: “כבר לא תספיקי ללמוד, להתחתן ולטייל בכל המקומות שרצית. לא תצליחי להגשים את כל החלומות שכל כך רצית להגשים. אנחנו מחזירים אותך לאדמה שכל כך אהבת”.

האם אמרה עוד: “את ילדה של מילים, ולי לא נשארו מילים. אוריל’ה שלי, אני אומרת לך שלום ואני כל כך מתגעגעת”.

האחות תמה ספדה לה: “בשבת שעברה אמרת שאת לא מאמינה שבסוף השנה תהיי בת 20, ועכשיו את הלכת”.

האח דוד ספד: “עכשיו, רגע לפני שאת עוברת לשערי גן עדן, אני רוצה להגיד לך שתמיד תהיי איתי. הפצת כל כך הרבה אור שימשיך להאיר כאן לתמיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות