גיבור מקומי בקולורדו: יצא לריצה וחנק בשתי ידיו פומה שתקפה אותו

דוד ליבוביץ
|
א' אדר א' התשע"ט / 06.02.2019 21:53
פומה, הנקראת גם ‘ארי ההרים’, תקפה אדם שיצא לריצה וזה חיסלה בעשר אצבעותיו • הגורמים המקצועיים: הוא חנק אותה בידיו • בשלושים השנים האחרונות פצעה הפומה 60 אנשים בקולורדו והרגה שלשה

הגיבור שחיסל פומה במו ידיו: אדם שיצא לרוץ בפארק במדינת קולורדו שבארצות הברית, והותקף על ידי פומת ההרים המכונה גם בשם ‘ארי ההרים’, נלחם בבעל החיים, חנק אותה ופינה את עצמו לאחר מכן לבית החולים, כך פורסם בחדשות 13.

על פי הרשויות המקומיות, הפומה זינקה עליו מכיוון גבו, בשעה שרץ לבדו במסלול סמוך לעיר פורט קולינס.

רבקה פרל, נציגת הפארק שבו הותקף האיש, הסבירה כי הוא פעל בדיוק כפי שיש לפעול במקרה כזה ולחם בחזרה בכל כוחותיו, על מנת להגן על עצמו. מכיוון שיצא לריצה, לא היה עליו אמצעי כלשהו שבעזרתו יכול היה להילחם בפומה.

לשוטרים ההמומים הסביר האיש, כי גבר על החיה על ידי כך שחנק אותה. הגורמים המקצועיים שבחנו את סיבת מותה של החיה אישרו שאכן מתה כתוצאה מחנק.

לאחר שהרג את החיה, יצא מאזור הפארק ברגל עד שהגיע בחזרה אל רכבו, משם הסיע את עצמו לבית החולים, כשהוא סובל מחתכים בפניו, פציעה בפרק כף היד, וחתכים עמוקים בגפיו ובגבו.

מאז 1990 מתו בקולורדו שלושה בני אדם על ידי פומת ההרים ו-60 נוספים נפצעו.

הפומה ידועה בתוקפנותה, ומעזה להתעמת עם בני אדם. מטיילים בפטגוניה, שם היא נפוצה, נוהגים לקחת עמם נשק כהגנה. היא ידועה כחיה מאוד טריטוריאלית, ונוהגת לתקוף כל חיה הנכנסת לשטחה, כולל דובים.