קצין ביטחון ירה באוויר לעבר מחבלים שירו עליו – ונעצר

בצד של מי הם? קצין הביטחון של שכונת נוף ציון בירושלים ירה באוויר, לאחר שמחבלים ירו לעברו - ונעצר על ידי המשטרה בטענה: "ירה בשטח בנוי" • עורך דינו: "המשטרה מפקירה את האזרחים"
י' תמוז התשע"ד / 08.07.2014 15:48

בלתי נתפס: קצין ביטחון משכונת נוף ציון בירושלים, הותקף על ידי מחבלים ובתגובה ירה באוויר.

שכונת נוף ציון הממוקמת בירושלים מצאה את עצמה היום (שלישי) לפנות בוקר סופגת מטח של יריות לעבר בתי התושבים ולעבר המאבטחים במקום.

קצין הביטחון בשכונה היה באותה עת במשמרת אבטחה, יחד עם תושב נוסף. השניים, אשר הירי כוון לעברם, חשו בסכנת חיים, והקצין ירה מספר יריות באוויר – והזעיק את המשטרה.

לאחר מספר רב של פניות חוזרות ונשנות מצד קצין הביטחון ותושבים נוספים, הגיעה המשטרה באיחור של למעלה מ-20 דקות. אלא שאז הודיעו השוטרים לקצין הביטחון המופתע, כי הוא מעוכב לחקירה בחשד לירי בשטח בנוי. זאת ללא שניסו כלל לרדוף אחר המחבלים ולעוצרם.

הקצין נלקח לתחנת המשטרה, שם נחקר ונעצר.

הבוקר הובא קצין הביטחון לבית המשפט השלום בירושלים לדיון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-6 ימים לצורכי חקירה.

בהתערבות עורך דין עדי קידר אשר מייצג את החשוד מטעם ארגון חוננו, שוחרר החשוד בהסכמה בתנאים מגבילים ובערבות.

“מדובר בפשיטת רגל של משטרת ישראל”, אומר עו”ד קידר. “מרשי בוגר סיירת מובחרת, בעל משפחה וללא עבר פלילי פעל כנדרש, כדין וכמצופה ממנו עת שנורו לעברו יריות מרכב חולף והוא חש בסכנת חיים מידית.

“לצערי, המשטרה אשר איחרה להגיע לאירוע, בחרה לעצור את המותקף ולא את המחבלים אשר תקפו את בתי היהודים ואת מרשי. המשטרה בהחלטותיה מפקירה את בטחון אזרחי ישראל ונותנת יד למחבלים ופורעי חוק להמשיך בטרור”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסדר הוא שערבים רוצחים יהודים מי שיפריע לכך יעצר ומיד . תודה . משטרת ישמעאל.
    08/07/2014 16:57
    נח