יעקב ליצמן מחמיא לעצמו: “הציבור מרוצה ממני, אני אשאר במשרד”

סגן שר הבריאות לא מתרגש מהדיווחים על המצוקה הקשה בבתי החולים: "אלו תמונות שאנחנו רואים כל שנה בחודשי החורף. התקשורת שמחה להראות אותן - גם כדי להתנגח בי"
אריה ריבקינד
ל' שבט התשע"ט / 05.02.2019 10:39

על רקע המצוקה הקשה בבתי החולים ברחבי הארץ, טוען סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן, כי מדובר במצב דומה בכל חודשי החורף מידי שנה, וכי בולטות היתר שניתנת כעת למצב – היא בשל מערכת הבחירות בישראל.

סגן שר הבריאות אמר ל’ישראל היום’: “ברור שיש בעיה של מיטות אשפוז בחדרי המיון, אבל צריך לזכור שאלו תמונות שאנחנו רואים כל שנה בחודשי החורף, והתקשורת שמחה להראות אותן –  גם כדי להתנגח בי, ועוד ביתר שאת, כי אנחנו בתקופת בחירות”.

לדברו, “מצב הרפואה הישראלית מעולם לא היה טוב יותר, ואני מבטיח – בשנה הבאה המצב ישתפר”.

ליצמן משוכנע: “יש לנו מערכת בריאות מהטובות בעולם. מצד שני, יש עלייה בתוחלת החיים, והדבר גורם לכך שאנשים מבוגרים נחשפים יותר למחלות ולזיהומים. צריך להביא לכך שאיכות החיים תשתפר”.

בראיון, שיתפרסם במלואו בסוף השבוע, תוקף ליצמן את שרת הבריאות הקודמת, ח”כ יעל גרמן מיש עתיד, ואת שר האוצר לשעבר יאיר לפיד: “הם היו עסוקים בקיצוצים ופגיעה במגזר החרדי. הפכתי את משרד הבריאות למבוקש. אני מאמין שאשאר במשרד כי הציבור מרוצה ממני. עבורי זו לא מקפצה לתפקיד אחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה חדש ומה מפתיע?
    06/02/2019 18:11
    רופא מהדרום
  1. ככול שנפגעו יותר חולים כך הוא יראה את עצמו המוצלח. הוא והליצן שראיתי שהורס את מערכת הבריאות כבר עשור שנים.אבל הם לא אשמים כי הם לא מבינים את הנזקים שהם עושים. היכן שר הבריאות שמזניח אותנו למות.