600 קלפיות, 120 אלף מתפקדים: הליכוד בוחר את הרשימה לכנסת

הפריימריז של הליכוד יצאו לדרך: 125 אלף המתפקדים בוחרים מתוך 142 מועמדים את הרשימה שתתמודד בבחירות לכנסת ה-21 • האם הרשימה תורכב בעיקר מאנשי ראש הממשלה, כמה מחברי הכנסת המכהנים יישארו בחוץ, מה המיקום של הנציג החרדי - ומתי יהיו התוצאות I כל הפרטים
אריה ריבקינד
ל' שבט התשע"ט / 05.02.2019 01:50

הפריימריז של הליכוד: הבוקר (שלישי) נפתחו 600 קלפיות ברחבי הארץ, ו-120 אלף המתפקדים של מפלגת השלטון בוחרים מתוך 142 מועמדים את הרשימה שתתמודד בבחירות לכנסת ה-21.

כל המתמודדים שואפים להתברג במקום ריאלי, שיכניס אותם לכנסת הבאה, בעוד השרים וחברי הכנסת המכהנים נאבקים על המקום הראשון והשביעייה הראשונה.

הפריימריז הם גם מבחן כוח של ראש הממשלה: האם הרשימה תורכב בעיקר מאנשיו,  ובאיזה מקום יתברגו מי שהוא ניסה בימים האחרונים לסכל את מועמדותם. בנוסף, חברי המפלגה מתבקשים לאשר את בקשת ראש הממשלה לאפשר לו לבצע שלושה שיריונים במקומות נמוכים.

לפי התחזיות, מאחר וחברי הכנסת חייבים להתמודד רק ברשימה הארצית ולא במחוזות – לפחות 9 חברי כנסת יוצבו במקומות בלתי ראליים.

הקלפיות יהיו פתוחות עד השעה 22:30 בלילה.

רוב המתמודדים לרשימה יצביעו בגני התערוכה בשעות הבוקר, בעוד ראש הממשלה צפוי להצביע בקלפי שהוצבה בבנייני האומה בירושלים.‎

חמ”ל המפלגה ימוקם בכפר המכביה, והתוצאות הסופיות צפויות להתפרסם באופן שוטף במהלך הלילה – כאשר לקראת שעות הבוקר יהיו התוצאות הסופיות.

ואלה המיקומים של הרשימה – לפי הרשימה הארצית, המחוזות והשיריונים – לפני שלושת השיריונים שמבקש נתניהו לעצמו:

הליכוד, פריימריז

הליכוד, פריימריז

באדיבות ליכודניק
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות