אמסלם אמר על גנץ “אוטיסט?”, לפיד תקף ויו”ר הקואליציה התנצל

אמסלם אמר בראיון על בני גנץ: "הוא איזה אוטיסט שלא מעניין אותו כלום, לא מבין כלום?" • לפיד, אב לילדה אוטיסטית: "אני פוליטיקאי, אני אמור תמיד לדבר יפה. לא הפעם. תזהר ממני דודי, דבר יפה על הילדה שלי" • אמסלם: לפיד ציני. מעציב אותי שמנסה לקושש קולות בנושא כה כאוב ורגיש
אבי כץ
כ"ט שבט התשע"ט / 04.02.2019 10:49

בראיון שהעניק הבוקר (שני) למנדי ריזל ב’רדיו דרום’ טען יו”ר הקואליציה ח”כ דודי אמסלם, כי כשבני גנץ “השתחרר מצה”ל הוא עשה לעצמו מסיבת סיום ב-600 אלף שקל מכספי הציבור והמיסים”.

• אבל לא הוא ארגן את המסיבה…

“תראה לאיפה אתה הולך, כאילו הרמטכ”ל הוא איזה אוטיסט שלא מעניין אותו כלום, לא מבין כלום”.

בעקבות הדברים תקף יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, את אמסלם בחריפות בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, על השימוש במילה “אוטיסט”, תוך שהוא מזכיר את עובדת התמודדות משפחתו עם בתם הסובלת מאוטיזם.

“דודי אמסלם אמר עכשיו ברדיו על בני גנץ שהוא אוטיסט. כי להיות הילדה שלי זו קללה בעיניו. כי בעולם של אמסלם הולכים תמיד על הראש של החלשים.

“בני גנץ הוא לא אוטיסט מר אמסלם. לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אמא שלו. הוא לא גונב אוכל משולחנות של אחרים במסעדה. הוא לא עובר טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. ההורים שלו לא ערים בלילות ומנסים להבין מי יטפל בו כשהם יהיו זקנים.

“אני פוליטיקאי, אני אמור תמיד לדבר יפה. לא הפעם. תזהר ממני דודי, דבר יפה על הילדה שלי”.

אמסלם דחה בתגובה את ביקורתו של לפיד, אך בחר להתנצל: “יאיר לפיד כהרגלו בקודש הוא ציני בכל דבר ועניין. לא היתה לי שום כוונה לפגוע בבת שלו ובטח לא בשום אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים.

“מר לפיד, אני רוצה לחדש לך שגם עם אחותי הקטנה אנחנו מתמודדים בכאב רב במשך שנים רבות עם מה שאתה מתאר ולכן זו בטח לא היתה כוונתי.

“מעציב אותי שאתה מנסה לקושש קולות על נושא כל כך כאוב ורגיש. בכל מקרה אם מישהו נפגע מדבריי אני מתנצל מעומק ליבי על כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    .יהודי.
    04/02/2019 13:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. איזה סיגנון ואיזו דוגמה הקופים מדברים על אוטיסטים…..