הרבי מסאטמר הפתיע ביום הילולא: מסע בזק בסיגט ללא תכנון מוקדם

האדמו"ר המריא בצהרים מניו יורק לפרנקפורט, ומשם ימשיך באמצעות מטוס פרטי לעבר העיר באניא שברומניה, הממוקמת מרחק שעה נסיעה מהעיר סיגט • הרבי יעתיר בתפילה ביום ההילולא ה-115 עבור כמה מחשובי החסידות, הזקוקים לישועה גדולה
יוסף גרינבוים
כ"ט שבט התשע"ט / 03.02.2019 22:01

הרבי מסאטמר החליט היום (ראשון), ללא הודעה מוקדמת ותכנון מראש, לצאת לעיר אבותיו סיגט שברומניה, כדי להשתטח על הציון ביום ההילולא של בעל ‘הקדושת יו”ט’ מסיגט זצ”ל – אביו של האדמו”ר בעל ‘הדברי יואל’ זצ”ל וזקנו של האדמו”ר מסאטמר – החל בערב ר”ח אדר.

לדברי גורמים בסאטמר, האדמו”ר יעתיר בתפילה ביום ההילולא ה-115 עבור כמה מחשובי החסידות, הזקוקים לישועה גדולה בימים אלו.

האדמו”ר המריא בצהרים (שעון ניו יורק) מניו יורק לפרנקפורט, ומשם ימשיך באמצעות מטוס פרטי לעבר העיר באניא שברומניה, הממוקמת מרחק שעה נסיעה מהעיר סיגט – בה כיהנו אבותיו כרבני העיר עד השואה.

האדמו”ר יגיע מחר לתפילת שחרית בסיגט ויעלה על הציון בשעות הצהריים.

האדמו”ר ישהה כמה שעות בציון, כדי להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים על הכלל והפרט, וביום שלישי יחזור מבאניא לפרנקפורט, בדרכו לניו יורק.

האדמו”ר שמכהן גם כראש הישיבה במתיבתא הגדולה של סאטמר בקרית יואל נשא דברים לפני בחורי הישיבה, וביקש מכל בחורי הישיבות של החסידות, בכל רחבי העולם, “להצטרף אליו מריחוק מקום ולקיים מחר יום לימודים מיוחד” לזכותו, “להיפקד בדבר ישועה ורחמים”.

בחסידות אומרים, כי  מחר, במשך כל שעות היום, יתקיימו לימודים ברציפות במשך כל היום – עם תום תפילת שחרית ועד סוף היום, כאשר באמצע תתקיים הפסקה של שעה אחד בלבד, לתפלת מנחה וארוחת צהריים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות