הרב רפי פרץ – יו”ר הבית היהודי I ביבי: תתאחדו עם סמוטריץ’ ועוצמה

הרבצ"ר לשעבר נבחר בידי המועצה הציבורית לאחר דיונים מעמיקים • נתניהו: תתאחדו, למנוע אובדן מנדטים לגוש הימין • ח"כ סמוטריץ' לרב פרץ: "שב איתי כבר מחר ונסכם על עקרונות הריצה המשותפת שלנו" • 'עוצמה יהודית': "להיכנס באופן מיידי למו"מ, כבר מחר בבוקר, להקמת בלוק טכני"
אריה ריבקינד
כ"ח שבט התשע"ט / 03.02.2019 19:28

המועצה הציבורית לבחירת יו׳׳ר למפלגת הבית היהודי החליטה להמליץ על מינויו של הרבצ”ר לשעבר, תת אלוף במיל׳ הרב רפי פרץ – לתפקיד יו״ר מפלגת הבית היהודי.

הרב פרץ נבחר בידי המועצה הציבורית לאחר דיונים מעמיקים והליך בחירה ארוך וקפדני שכלל מעל ל-70 מועמדים ומועמדות.

מינויו יובא לאישרור מרכז המפלגה מחר (שני) בשעה 20:30, ביחד עם רשימת הבית היהודי לכנסת ה-21 שתיבחר מחר בידי מרכז המפלגה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את הרב רפי פרץ על בחירתו לתפקיד יו״ר  הבית היהודי.

מהליכוד נמסר: ”ראש הממשלה קורא לבית היהודי לפעול על מנת להתאחד עם ‘האיחוד הלאומי’ ו’עוצמה לישראל’ כדי למנוע אובדן מנדטים לגוש הימין, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל”.

גם יו”ר האיחוד הלאומי ח”כ בצלאל סמוטריץ’ בירך על בחירת הרב רפי פרץ לתפקיד יו”ר הבית היהודי.

“ברכות לידידי ורעי הרב רפי פרץ על היבחרו לתפקיד יו”ר הבית היהודי”, אמר סמוטריץ’. “אתגרים גדולים ניצבים בפנינו ואני סמוך ובטוח שבעבודה משותפת ומתוך הערכה הדדית נפעל לבנייה מחדש של הציונות הדתית וביתר שאת.

“עוד נכונו אתגרים רבים לציבור הגדול הזה ובעזרת ה’  בימים הקרובים נצא לדרך משותפת של כתיבת הפרק הבא בעשייה ובהשפעה הרחבה של הציונות הדתית על עם ישראל”.

הוא הוסיף: ”הרב רפי, אני שמח על הצטרפותך ומצפה לעבודה המשותפת. אני קורא לך לשבת איתי כבר מחר ולסכם על עקרונות הריצה המשותפת שלנו ושל יתר הכוחות בימין. היום יותר מתמיד – יש על מי לסמוך”.

גם הנהלת ‘עוצמה יהודית’ מברכת את הרב רפי פרץ, שנבחר לעמוד בראש מפלגת הבית היהודי: “קוראים לו להבין את גודל השעה ולהיכנס באופן מיידי למו”מ, כבר מחר בבוקר, להקמת בלוק טכני, שיאסוף אליו את הקולות הנאמנים לעם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל, וזאת מתוך אחריות כבדה שבכנסת הקרובה תהיה מפלגה ציונית דתית בכנסת”.

יאיר שרקי מ’חדשות 12′ ציטט הערב גורמים באיחוד הלאומי: “נשמח מאד לחבור לרב פרץ ולצרף אותו כמספר 2 של סמוטריץ, אלא אם הוא מעדיף להיות מספר 21 בליכוד”.

לפני כחודש, כאשר דווח כי נפתלי בנט ואיילת שקד פנו לרבצ”ר לשעבר והציעו לו שיבוץ במפלגת ‘הימין החדש’ – תקפה לאה, אמו של לוחם יחידת 669 גיל צוריאנו ז”ל, שנהרג בתאונת אימונים בשנת 1992 המוכרת כ’אסון הכבל’ – את כוונתו של פרץ להצטרף לפוליטיקה.

“אני מוחה על הצטרפותו לפוליטיקה, זה תמוה מאוד”, הבהירה צוריאנו בראיון שהעניקה ברשת ב’. “פרץ לא ראוי להיות איש ציבור, מדובר באדם שהפקיר שני חיילי צה”ל בשטח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תתחברו ותתאחדו ויפה שעה קודם !!
    04/02/2019 16:06
    רצון העם .
  1. הבית היהודי ,האיחוד,הלאומי עוצמה לישראל ,יחד של אלי ישי .תשבו עד שיצא עשן מכל הכיוונים זאת חובת היום לטובת הצד הימני של המפה איחוד טכני העיקר לא להפסיד אפילו קול אחד בצד הימני של המפה בהצלחה לכולם !!!