המודיע שוב מתנצל בפני אריה דרעי • מלכיאלי: שיעשו שם סדר במערכת

ביום שישי קרא מאמר ב'המודיע' ל"מנהיגי יהדות ספרד הרב אלי ישי והרב אריה דרעי" להתמודד יחד - והכעיס את ראשי ש"ס • הבוקר מערכת 'המודיע' מפרסמת הבהרה
אבי כץ
כ"ח שבט התשע"ט / 03.02.2019 11:37

עיתון ‘המודיע’ – ביטאונה של ‘הסיעה המרכזית’ באגודת ישראל – מתנצל הבוקר (ראשון) בהודעה מיוחדת בפני יו”ר ש”ס, בפעם השניה בתוך שבוע.

על רקע הניסיונות לחולל ‘מפץ חרדי’ לריצה משותפת של יהדות התורה וש”ס, פורסם ביום שישי ב’המודיע’ מאמר, פרי עטו של הרב יצחק מתתיהו טננבוים, שקרא ל”מנהיגי יהדות ספרד הרב אלי ישי והרב אריה דרעי” להתמודד יחד במערכת הבחירות, כדי “להביא את בני יהדות ספרד לקלפיות ביום הבחירות ותהי תפארתכם שלמה מן השמים”.

המאמר הכעיס את ראשי ש”ס, והבוקר מערכת ‘המודיע’ מפרסמת הבהרה בעמודו הראשון של העיתון,  בה נכתב: “המאמר בעיתוננו מיום שישי האחרון תחת הכותרת ‘יחד שבטי ישראל’ מייצג את דעתו האישית של הכותב. זו אינה דעת המערכת ולא מבטא עמדת אגודת ישראל”.

בשבוע שעבר נאלצו ב’המודיע’ להבהיר, לאחר שבכתבה על התגובות על הפוגרום בבית הכנסת בקרית יובל הושמט תואר “הרב” מיו”ר ש”ס אריה דרעי, בעוד אלי ישי הוכתר בתואר “הרב” – כי הייתה זו טעות תמימה, ללא כל כוונה לפגוע.

ח”כ מיכאל מלכיאלי הגיב הבוקר בתכנית ‘מנדי וביתאן’ בכאן מורשת: “לאחרונה אנחנו רואים יותר מדי הבהרות ב’המודיע’ על מה שנכתב או לא נכתב. מציע לעשות שם סדר במערכת”.

המודיע

כתב חרדים 10 מציין, כי העיתון של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ‘עקץ’ את דרעי מספר פעמים בתקופה האחרונה. בתקופת הבחירות המוניציפליות הוא הוצג בעיתון בזלזול כ”חברו של ליברמן”.

לצד זאת, מאז שוחרר הספין על יוזמת האיחוד של המפלגות החרדיות, המשיך ליצמן לעקוץ את דרעי וש”ס שוב ושוב.

הוא לא חדל לציין כי “ש”ס מדשדשת בסקרים בין 4 מנדטים לאחוז החסימה”, הזכיר שיש “מידע משפטי לפיו יש סיכוי רב שיוגש נגד דרעי כתב אישום קודם הבחירות”, מה שיוביל לכך שמפלגת ש”ס “תחטוף מכה”.

ליצמן הציב גם תנאי אחד לאיחוד כלל חרדי – שהכעיס את דרעי: “אלי ישי והפלג הירושלמי חייבים להיות בפנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות