הסמארטפון החדש בשוק: One M8 של יצרנית הסלולר HTC

בני קרט
|
ו' ניסן התשע"ד / 06.04.2014 14:42
אחד המכשירים המצופים ביותר של השנה הושק בארה”ב וצפוי להגיע לישראל בעוד כחודש • המכשיר החדש של החברה מעוצב דומה מאוד לקודמו, אבל גודל המסך שלו עלה מ-4.7 ל-5 אינצ

יצרנית הסלולר HTC הכריזה על מכשיר הדגל החדש שלה, One M8. זהו אחד המכשירים המצופים ביותר של השנה, וממשיך דרכו של One שהוכרז בשנה שעברה.

השדרוג המשמעותי במכשיר הוא המצלמה, תחום שזו הפעם השנייה בו בוחרת החברה ללכת בכיוון שונה לחלוטין מכל מתחרותיה: בעוד חברות כמו נוקיה, סוני וסמסונג מגדילות את איכות החיישנים שלהן, ב-HTC מסתפקים זו שנה שנייה ברצות בחיישן 5 מגה-פיקסל בטכנולוגיה שמכונה “אולטרא-פיקסל”.

כלומר: חיישן גדול יותר עם פחות נקודות, המאפשר קליטה של יותר אור והפקת תמונות איכותיות יותר. השנה הוסיפה החברה למצלמה עינית שנייה, הממוקמת בראש המכשיר ומאפשרת מיקוד מהיר מאוד ואף ביצוע מיקוד לאחר הצילום, לצורך הדגשת החלק הרצוי וטשטוש שאר החלקים, הקרובים או הרחוקים יותר.

המכשיר החדש של החברה מעוצב באופן דומה מאוד לקודמו, מפיסת אלומיניות אחידה, כאשר הרמקולים הסטריאופוניים ממוקמים מעל ומתחת למסך ומופנים לעבר המשתמש בעת צפייה בווידאו.

עם זאת, הוא מעט גדול יותר, וגודל המסך שלו עלה מ-4.7 ל-5 אינצ’.

איכות המסך היא Full HD, בצפיפות של 443 נקודות לאינצ’. גם המעבד שודרג, לדור האחרון של מעבדי קואלקום מרובעי-ליבות במהירות 2.3 גיגה-הרץ.

כמתבקש בעידן הסלפי, גם המצלמה הקדמית שופרה לחיישן 5 מגה-פיקסל בעל עדשה רחבה, כדי לאפשר צילום עצמי ללא צורך למתוח את היד . הדבר גם מאפשר שיחות וידאו בהן יותר מאדם אחד נמצא מול המכשיר.

צילום הווידאו שופר אף הוא, ועתה ניתן לצלם סרטונים בהילוך איטי ובאיכות גבוהה.

המכשיר מושק בארה”ב וצפוי להגיע לישראל בעוד כחודש.