חבילה נדירה כזו לא הכרתם: נסיעה לציון בליז’ענסק ברמה של 5 כוכבים

פולין 5 כוכבים? יש דבר כזה • חברת ההפקות 'מגשימים' לוקחת את הנסיעה אל ציונו של בעל ה'נועם אלימלך' זיע"א בליז'ענסק פולין, מאבות החסידות, ליום היארצייט כ"א אדר, לרמות שלא הכרתם, ויוצאת בחבילה נדירה • ידיעה אינפורמטיבית
חרדים 10
כ"ד שבט התשע"ט / 30.01.2019 13:05

5 ימים של מסע מושקע ומרגש, לינה במלון היוקרה ‘הולידיי אין קרקוב’ מקבוצת הילטון, חדרים מפוארים ומרווחים בסטנדרט אירופאי, מאובזרים לאירוח מושלם, כאשר מיקום המלון במרחק 10 דקות הליכה מהרובע היהודי – הקזימייז’ מעצים את החוויה.

מטבח המהדרין של המלון, היחידי בפולין עם השגחה צמודה במקום, בכשרותו המהודרת  של הגר”א גור-אריה רבה של קרקוב, מוציא מנות גורמה מוקפדות וטעימות, ארוחות מגוונות ומפנקות.

 השהות בעיר קרקוב שהייתה עיר ואם בישראל, עם  דורות של גדולי עולם והווי יהודי, מלאת רגשות, כשכל פינה שנצעד בה מדברת היסטוריה. גם היום מתקיימת במקום קהילה יהודית תוססת ופעילה, עם שיחזור בתי המדרש העתיקים ומקוואות מפוארים ומחוממים. גם הקדמה הגלובלית לא פסחה על פולין בכלל וקרקוב בפרט, עם התחדשות העיר, ובמקום ישנם מרכזי קניות ענקיים, תחבורה נוחה ועוד.

היותה ממוקמת על גדות נהר הוויסלה, החוצה את המדינה, מוסיף לנוף הציורי המדהים.

בבניית מסלול הנסיעה הושקעה מחשבה רבה כדי להעניק לנוסעים חוויה שונה, בין היתר בלינה במלון אחד למשך כל השהות, בלי טלטולי הדרכים, והתחברות לקהילה הקדושה במקום עם עבר מיוחד שכזה.

החידוש המרענן והבלעדי: ליווי מוזיקלי, כאשר הרכב של בעלי מנגנים מהארץ מלווה את הנוסעים לאורך כל תחנות המסע – ממלווה מלכה בליבה של קרקוב ועד שירה מעוררת ומרגשת במחנות ההשמדה.

פקידת ציוני הצדיקים ברחבי פולין ביניהם בוורשה, גור, ראדומסק, קרקוב, דינוב ועוד, וסיורים בבתי מדרשות עתיקים משובבי עין, שיעורי תורה לנוסעים, ביקורים באתרים מיוחדים בתוכם ‘מכרות המלח’ בוילצק’ה המדהימים ביופיים, עיר שלמה בת מאות שנים בעומק האדמה, טירות ואוול המרהיבה בקרקוב, וארמון הגרף פוטוצקי בלנצוט ועוד.

חברת ‘מגשימים’ חרטה על דגלה להביא מוצר בוטיק שהיה לנחלתם של יחידים בלבד ולהנגיש אותו לכלל הציבור המחפש שילוב של רוחניות ואווירה איכותית, עם תנאים גשמיים אקסלוקסיבים,  בדגש על הפרטים הקטנים ושירות אישי ללא פשרות.

לפרטים ויצירת קשר – 0527143361 [email protected]

צילומים: מלון הולידיי אין, מחלקת יחצ

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות