ביבי קורץ למתנחלים: איך אני עומד בכל החקירות והמתקפות? בזכותכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בצהריים לביקור בשכונת נתיב האבות שבגוש עציון, אשר חלק מבתיה נהרסו בעקבות פסיקת בג"ץ: "ככל שהדבר תלוי בי לא תהיה עקירת יישובים או הפסקת יישובים אלא ההיפך הגמור"
אריה ריבקינד
כ"ב שבט התשע"ט / 28.01.2019 16:46

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לביקור בגוש עציון, וסייר בחלקה 91, שם יבנה ישוב הקבע למפוני שכונת נתיב האבות בישוב אלעזר,  אשר חלק מבתיה נהרסו בעקבות פסיקת בג”ץ לפני כחצי שנה. ובבניין המדרשה לבנות במגדל עוז.

ראש הממשלה אמר: “ככל שהדבר תלוי בי, לא תהיה עוד עקירת יישובים או הפסקת יישובים – אלא ההפך הגמור. ארץ ישראל שלנו, ותישאר שלנו. מה שנפל יקום, זה שלנו, אנחנו בונים כאן, ואתם חיים כאן”.

נתניהו הוסיף: “שואלים אותי כל הזמן איך אתה עומד בכל החקירות והמתקפות על המשפחה שלך. אני עומד בזה בזכות המקום הזה – תחושת השליחות שיש לכם. חזרנו למולדת, לנתיב האבות. אברהם, יצחק ויעקב עברו פה. אנחנו פה 3000 שנה, חזרנו לארץ ולמולדת”.

על פינוי השכונה אמר: “קרתה לנו תקלה, אנחנו מדינת חוק, כפופים להחלטות בג”צ ונקבע מה שנקבע. הבית שהילד הזה גדל בו נחרב, אבל אנחנו לא מוכנים יותר ולכן אנחנו בונים את השכונה החדשה הזו. לילדים האלה יהיו בתים כאן. לא חזרנו אחרי מסע של אלפי שנים כדי שיעקרו אותנו מכאן – אף אחד לא יעקור אותנו”.

ראש המועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: “אני מברך את ראש הממשלה נתניהו שנענה לבקשתנו והגיע לבקר בגוש עציון שהיא לב התיישבות ביהודה ושומרון. אנו מתמודדים עם אתגרים רבים בתחום המדיני וההתיישבותי ואנו מודים לראש הממשלה על קידום כביש המנהרות וכביש ‘לב יהודה’, שכולל את הסדרת צומת הגוש”.

הוא הוסיף: “אנו מצפים ממך, ראש הממשלה, שבממשלה הקרובה תשלים את הסדרת שכונת נתיב האבות ואת אישור התב”ע, במקום הנמצא בלב גוש עציון, כפי שהחליטה ממשלת ישראל. כפי שהצלחת בניגוד לכל הסיכויים להעביר את שגרירות ארה”ב לירושלים, אנו מאמינים שתצליח להחיל את הריבונות על גוש עציון ועל מרחבי יהודה שומרון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות